شکست خیبر در روز پیروزی رقیبان + فیلم

خیبر مقابل تیم صدرنشین ملوان شکست خورد تا وضعیتش برای بقا وخیم‌تر از گذشته شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز عصر از ساعت ۱۶ دو تیم خیبر خرم‌آباد و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه نیمه‌خالی تختی خرم‌آباد مقبل هم ایستادند. این دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند. به‌طوری که خیبر برای ماندن در لیگ یک تلاش می‌کند ولی ملوان در پی صعود به لیگ برتر است.

خیبر با ترکیب مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، مسعود ستاری، محسن طرهانی، امیر منصوریان، علی صدرا، محمد بیرانوند، یاسر درویشی، فرید امیری، حسین بهاروند و مهدی عبدی و ملوان با ترکیب ایمان صادقی، احمد آهی، شاهین ثاقبی، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، یاسر وکیلی، حسین قنبری، مهیار زحمتکش، سعید یوسف زاده، وحید حیدریه، بهمن سالاری به میدان آمدند.
خیبری‌ها بازی را بهتر از ملوان آغاز کردند و با حرکات عبدی، درویشی و امیری، در چند نوبت دروازه حریف گیلانی را با خطر مواجه کردند.
اما نخستین گل بازی را شاگردان مایلی‌کهن زدند. در دقیقه ۳۶ ملوانان با یک ارسال کوتاه از جناح چپ، شاهین سقبی را پشت به دروازه خیبر صاحب توپ کردند. این بازیکن باتجربه با یک چرخش و شوت زیبا، توانست تیمش را به گل برساند.
پس از این گل بازی تا پایان نیمه اول، بیشتر در میانه میدان پیگیری شد.
نیمه دوم توپ و میدان در دست خیبر بود ولی از این مالکیت بهره‌ای نبرد. ملوان که در نیمه نخست به نتیجه دلخواه رسیده بود، با یک دفاع منطقی و دل‌بستن به ضد حملات توانست بازی را اداره کند.
داوود حقدوست هرچه مهره تهاجمی روی نیمکت داشت به میدان فرستاد و حتی در وقت‌های اضافه تیر ملوان را به لرزه درآورد، اما نتوانست گل خورده را جبران کند و در پایان سه امتیاز بازی به انزلی‌چی‌ها رسید.
این شکست در حالی رخ داد که فجرسپاسی و فولاد یزد که از رقیبان خیبری‌ها برای سقوط هستند، هردو به پیروزی رسیدند و به یک قدمی خرم‌آبادی‌ها رسیدند.
۴ هفته به پایان لیگ یک مانده و خیبر برای بقا نباید فرصت‌ها را از دست بدهد.

خلاصه این دیدار را ببینید:

پایان پیام

کد خبر : 39158 ساعت خبر : 6:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39158
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات