طنز/آسیب دود به مغز دیگران

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، افرادی که در روز سیزده‌به‌در اقدام به آتش زدن یک درخت کرده بودند، دستگیر شدند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: در پی شکایت یک درخت و چند کفتر، مبنی بر ایجاد مزاحمت افرادی در روز سیزده‌به‌در برای آن‌ها و اقدام به آتش زدن خانه‌ی آن‌ها، ماموران وارد عمل شدند و به سرعت مجرمین را دستگیر کرد. این منبع آگاه در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد از سوی دادگاه با جریمه‌ی سنگینی روبه‌رو شدند که محال است دیگر دست به چنین کاری بزنند. وی در پایان گفت: این افراد موظف شدند هر سال سیزده‌به‌در نصف جوجه کباب خود را به ما بدهند.

به نقل از یک منبع آگاه، یکی از مسؤلان پس از آن که خبرنگاری سوالی از او پرسید که برایش ناخوشایند بود، میکروفون وی را گرفت و با او برخورد تندی کرد. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این مقام مسئول پس از این حرکت ناشایست، توسط مسئولان دیگر به سخت‌ترین شکل ممکن تنبیه شد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که دیروز برای بررسی همین اتفاق برگزار شده بود، مقرر شد آب پرتقال عصرانه‌ی این مسئول خاطی به مدت یک هفته قطع شود. در جلسات مهم بیشتر از یک گاز به موز روی میزش نزند و روزی یک بار هم با دمپایی خیس به سرویس بهداشتی برود. این منبع آگاه در پایان برای آن‌که مسئولان با او برخورد تندی نکنند به سرعت متواری شد.

به نقل از یک منبع آگاه، در سال جاری، افرادی که در خیابان و کوچه‌های سطح شهر اقدام به کشیدن سیگار کنند، بازداشت شده و به یک تا شش ماه حبس محکوم خواهند شد. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: برخی افراد در خیابان‌ها سیگار می‌کشند که این کار آن‌ها باعث آسیب رساندن جدی به مغز دیگران می‌شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: مثلاً خود بنده وقتی دیدم یک نفر در حال کشیدن سیگار است، هوس کردم و وقتی جیب‌هایم را گشتم متوجه شدم سیگارم تمام شده است. برای همین به سرعت به سمت دکه رفتم تا سیگار بخرم که متأسفانه پایم وارد چاله شد و با مغز به زمین خوردم. وی در پایان گفت: به جان تک پسرم نیلوفر.

پایان پیام

 

کد خبر : 39185 ساعت خبر : 0:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39185
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات