طنز/عصرها وزیرخارجه است

طنز/عصرها وزیرخارجه است

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

محققان می‌گن: «درمان روانشناختی وب محور همچون «رفتار درمانی شناختی» آنلاین در درمان چندین اختلال از جمله افسردگی و اضطراب مؤثر بوده.»

می‌گن تو هیچ‌جا، تنها نظریه محققان که مردم رو هوا زدن همین بوده، اونها هر روز از روش رفتاردرمانی شناختی آنلاین برای درمان اضطراب پنهونشون استفاده می‌کنن؛ یعنی همین‌جوری که شما داور یه بازی هستی یا از دستت در رفته و به اینها تو یه بازی گل زدی یا آدم مشهوری هستی و داری زندگیت رو می‌کنی، یه‌عده‌ی همیشه آنلاینی هستن که برای درمون همین اضطراب‌ها به شما مراجعه می‌کنن

طنز/عصرها وزیرخارجه است

«میم_عین»؛ یکی از همین صفحه‌نوردهای مجازی می‌گه: «اصلاً چه معنی داره طرف با اون دماغش هنرپیشه بشه و بعد یکی مثل من همین‌جوری استعدادش هدر بره، البته وجود آدم‌هایی مثل من یه جور چالش برای آدم‌های مهمه که به خودشون ثابت می‌شه که چقدر مصممن.» بعد هم زیر یکی از پست‌ها مقادیر زیادی ناسزا و سه‌نقطه می‌نویسه و به‌نظر می‌رسه از رفتار درمانی آنلاین فقط آنلاینش رو درک کرده چون هیچ نشونه‌ای از درمون در اون دیده نمی‌شه و همچنین فکر می‌کنه اگر نظر نده می‌میره!

«سین_شین»، ۴۳ ساله به‌جای اینکه الان در تأمین زندگی خانواده‌ش کوشا باشه از صبح تا شب همه اخبارها و اتفاقات مهم دنیا رو بررسی می کنه. تحرک هیچ کسی از وزیر امور خارجه تا مدال‌آوران المپیک و حواشی زندگی هنرمندان هم از دستش در نمی‌ره. اون با ۲۸ صفحه و هویت مختلف رکورددار بیشترین صفحات مجازی در اینترنته. دکترها از درمون دوقطبی و اختلال تعدد شخصیت در اون وا موندن و خودش روش رفتاردرمانی آنلاین رو به شیوه خودش؛ نه استاندارد دنبال می‌کنه. صبح‌ها در کسوت هنرمندان جایزه بگیر، عصرها در کسوت ورزشکاران و اوقات فراغت رو هم به‌عنوان وزرای امور خارجه چند تا کشور فعالیت می‌کنه، فقط با تغییر ساعت‌ها از اوایل ماه جاری یه‌مقداری تداخل شخصیت پیدا کرده و در حال رفع این مشکله. اون معتقده اصلاً هم نیاز به درمون نداره و همین‌جوری برای مردم جذابه و خبرنگارمون هم زیاد باهاش کل‌کل نمی‌کنه چون از برق چشم‌هاش معلومه که از در بیرون نرفته نسخه فیک و غیرواقعی صفحه مجازی خبرنگارمون رو هم به سوابق کاریش اضافه خواهدکرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 39189 ساعت خبر : 0:41 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39189
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات