نقش چی‌توز موتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری

نقش چی‌توز موتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: بچه که بودیم جذب اشخاصی از دور‌و‌برمان می‌شدیم که خوراکی‌ها و اسباب‌بازی‌های بهتری برایمان می‌خریدند، بزرگ که شدیم یادمان دادند جایی کار کنیم که پول بیشتری می‌دهند. حالا هم که پای اوضاع مملکت‌مان در میان است خواه‌ناخواه با وعده‌های ریالی توجه‌مان را جلب می‌کنند.

یعنی کم مانده نامزدهای محترم دوره بیفتند در خانه‌ها و از ما صاحبان رای بپرسند قیمتت چنده عمو؟ لابد می‌پرسد مگر کسی از پول بدش می‌آید؟ نه والا؛‌ ما هم بدمان نمی‌آید ولی اگر قرار است هر چیزی شکل وعده و وعید به خودش بگیرد دیگر خیلی حس خوشایندی به آدمی نمی‌دهد. خود من یک‌بار به خاطر یک چی‌توز موتوری به همکارم رای دادم اما بعد از آن‌که ترفیع گرفت هیچ چیز یادش نبود. انشاالله که این حرف‌ها از دایره وعده انتخاباتی بیرون رفته و جامه عمل به تن می‌کند. شک دارید؟ گویا اسف‌بار بودن وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بر همه نامزدهای انتخاباتی محرز شده که حالا یکی‌یکی دم از وعده‌های پولی می‌دهند. یکی یارانه اقشار خاص را یک شبه سه برابر می‌کند، دیگری هنوز نیامده درآمد کشور را می‌خواهد ۲ و نیم برابر کند و … این‌که نامزدهای محترم انتخاباتی از همین حالا به فکر وضعیت اقتصادی هستند خیلی خوب است.

نقش چی‌توز موتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری

اصلا دستشان درد نکند که انقدر رئوف و مهربانانه با ما فقیر فقرا برخورد می‌کنند. خدا شاهد است اشک در چشمانم جمع شده از این همه حس پدرانه که نسبت به ما دارند. و از قضا خوب وزنه‌ای را جهت در بوق و کرنا کردن انتخاب کرده‌اند. برای وضعیت الان ما هیچ موضوعی مهم‌تر از وضعیت اقتصادی نیست و هیچ چیز دیگری به این اندازه نمی‌تواند وسوسه‌مان کند تا اسم نامزد محترم را در برگه رای‌مان بنویسیم. هدف من اما، تنها این است که به شما تلنگری بزنم،  الان هرکدام از ما بایستی قدر خودمان را دانسته و آگاه باشیم که در این روزگار وانفسا ارزش ما خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم. یادتان باشد ممکن است هر پیشنهاد مالی برای رای دادن به شما بشود. با همان پیشنهادهای اولیه هول نشوید و قبول کنید. تا اخرین روز قیمت بالاتر می‌رود.

به قول بزرگی، با کمی تغییر، من نصیحت خود را با شما گفتم،‌حالا خواهید از سخنم پند گیرید خواهید ملال…

پایان پیام

کد خبر : 40514 ساعت خبر : 0:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40514
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات