شهاب حسینی کارگردانی تئاتر را تجربه می‌کند

شهاب حسینی کارگردانی تئاتر را تجربه می‌کند

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تئاتر این روزها در تدارک به صحنه بردن اثری نمایشی در مقام کارگردان است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تئاتر که پیش از این در نمایش هایی چون «کرگدن» فرهاد آییش در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر و «ملاقات» احمد ساعتچیان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به ایفای نقش پرداخته است، در تدارک تجربه جدیدی در عرصه تئاتر با نام «اعتراف» است.

این روزها صحبت از حضور شهاب حسینی در مقام کارگردان در عرصه تئاتر است و این بازیگر مطرح سینمای ایران قصد دارد در مقام کارگردان نمایشی را به صحنه ببرد.

علی نصیریان، شهاب حسینی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، نیما رئیسی، صالح میرزاآقایی، غزاله نظر، میثاق زارع، شهرام ابراهیمی، ایلیا نصراللهی، تنی آواکیان و عباس حسنی به عنوان بازیگر در این اثر حضور دارند.

شهاب حسینی کارگردانی تئاتر را تجربه می‌کند

تجربه جدید شهاب حسینی قرار است در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود.

شهاب حسینی که به عنوان یکی از مطرح‌ترین بازیگران سینمای ایران در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته، زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.
شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

پایان پیام

کد خبر : 42335 ساعت خبر : 0:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42335
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات