آلبوم جدید گروه سون بالاخره منتشر شد

آلبوم جدید گروه سِوِن بالاخره منتشر شد

تازه‌ترین آلبوم گروه «سون» با عنوان «دنیای بعد تو» سرانجام بعد از مدت ها در بازار موسیقی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «دنیای بعد تو» عنوان سومین اثر گروه موسیقی «سون» به هنرمندی آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی است که بعد از چهار سال از پروسه تولید از روز ۴ اردیبهشت توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در بازار موسیقی منتشر شد. این در حالی است که آلبوم گذشته این گروه با عنوان «دوست دارم» توسط شرکت «ایران گام» منتشر شده بود.

این آلبوم که بخش عمده ای از تولیدش در خارج از کشور انجام گرفته، شامل ۱۱ قطعه موسیقایی است که چهار قطعه آن قبلا به صورت تک‌آهنگ یا ویدیو کلیپ پخش شده بود. قطعات «دیره»، «دنیای بعد تو»، «اولین عشق» و «ادعا» در چند مدت گذشته پخش شده بودند و قطعات «میخوام ببینمت»، «من عاشق میشم»، «مثل یه مرد»، «دیوونه»، «تنهاترین»، «حواسم به توئه» و «دوست داشتنی» از آثار جدید این آلبوم هستند.

آلبوم جدید گروه سِوِن بالاخره منتشر شد

گروه «سون» روز هفتم اردیبهشت ماه تازه‌ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات جدید و قطعات منتخب خود طی سال‌های گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌کند.

گروه «سون» اواخر سال ۸۷ اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «با تو می‌مونم» را در بازار موسیقی منتشر کرد. انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سال‌ها قرار گیرد. «دوست دارم» عنوان دومین آلبوم گروه موسیقی «سون» بود که چندی پیش با ارائه ۹ قطعه صوتی و ۴ نماهنگ توسط موسسه ایران گام وارد بازار موسیقی شد.

آلبوم چندآهنگه (به انگلیسی: Extended play) (کوته‌نوشت: EP – ئی‌پی) معمولاً مینی آلبومی از قطعات موسیقی است که شامل چهار تا هفت قطعه موسیقی می‌شود که جمعاً چیزی بین ۲۵ تا ۸۰ دقیقه زمان دارند و معمولاً محتوی نسخه‌های مختلف یا ریمیکس‌هایی از یک یا چند آهنگ به خصوص هستند و به صورت رسمی در دو حالت CD یا دیجیتالی به فروش میرسند. تاریخچهٔ استفاده از این اصطلاح، به زمانی بر می‌گردد که موسیقی روی صفحات گرامافون عرضه می‌شد. این اصطلاح برای صفحات گرامافونی به کار می‌رفت که دارای بیش از یک آهنگ بودند، اما تعداد آهنگ‌های آن‌ها به حدی نمی‌رسید که بتوان به آن‌ها نام «آلبوم» کامل داد.

پایان پیام

کد خبر : 41619 ساعت خبر : 2:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات