شرکت در انتخابات برای آینده بهتر واجب است

شرکت در انتخابات برای آینده بهتر واجب است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فریبرز عرب‌نیا در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار یک فایل تصویری به اظهارنظر درباره این رویداد پرداخته است.

عرب‌نیا با تاکید بر این‌که نظر شخصی خود را مطرح می‌کند، گفته است: «فکر می‌کنم که شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری حتی اگر کاندیدای مورد نظرتون بین کاندیداها نیست، برای آینده بهتر، واجبه. من شخصا فکر می‌کنم از بین کاندیداهای موجود به آقای روحانی رأی می‌دم. بعضیا می‌گید بین بد و بدتر نباید انتخاب کرد؛ خب پس بدتر نصیبتون میشه.

شرکت در انتخابات برای آینده بهتر واجب است

دیگه این‌که بعضیا گفتن هیچ آبی از این دولت به اصطلاح گرم نشده است. من نقدهای خیلی خیلی جدی به دولت آقای روحانی طی چهار سال گذشته داشتم، از جمله درباره مسائل فرهنگی و حوزه فرهنگ که حتی اعلام کردم با اون وزارت ارشاد و سازمانش دیگه کار نخواهم کرد، اما کسانی که همه رو با یک چوب می‌رانید، تفاوت بین آقای خاتمی و احمدی‌نژاد براتون معلوم نبود؟ تفاوت وضع فعلی با دولت احمدی‌نژاد براتون معلوم نیست؟»

فریبرز عرب نیا بیش از پنج سال از عمر هنری خود را برای بازی در سریال پربیننده مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری صرف کرد که به گفته اکثر کارشناسان در ایران و کشورهای عربی یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده‌است. عرب نیا از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ در این سریال پرمخاطب نقش مختار ثقفی را بازی کرده‌است. بازی او در سریال مختارنامه باعث شد او چندین سال از سینما دور باشد.

پایان پیام

 

کد خبر : 42645 ساعت خبر : 9:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42645
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات