عبدالله اسکندری: با رأی دادن از حق خود دفاع کنید

عبدالله اسکندری: با رأی دادن از حق خود دفاع کنید

عبدالله اسکندری درباره‌ی لزوم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد که «مردم می‌توانند با رأی دادن از حق خود دفاع کنند».

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این چهره‌پرداز سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی لزوم مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من به دوستان و افرادی که اطرافم هستم می‌گویم، سعی کنید که رأی بدهید؛ به دلیل اینکه همه ما سهمی در کشور داریم و باید سهم خود را از طریق انتخاب‌مان ادا کنیم.

اسکندری ادامه داد: من به عنوان یک انسان و شهروند معمولی به دوستان و افرادی که اطرافم  هستند، یادآور می‌شوم که رأی دهند تا از این طریق از حق خود دفاع کنند. ما هنرمندان هم مانند شهروندان دیگر روز جمعه به پای صندوق می‌رویم تا رأی ‌دهیم؛ البته باید یادآور شد که در تمام دنیا تعدادی از مردم رأی نمی‌دهند و این مختص کشور ایران نیست.

او در پایان با اشاره به رأی خود در این دوره از انتخابات بیان کرد: رأی من به آقای روحانی است.

عبدالله اسکندری: با رأی دادن از حق خود دفاع کنید

عبدالله اسکندری چهره‌پردازی را از سال ۱۳۵۱ زیر نظر بیژن محتشم در تلویزیون آغاز کرد. سی و دو سال فعالیت اسکندری در این عرصه باعث شد تا مجله “makeup artist” او را یکی از ۱۰ طراح مهم جهان در سال ۱۹۹۹ معرفی کند.

او تاکنون پنج سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده و برنده تندیس خانه سینما شده است.

عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آنها می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی و آثار سینمایی «مختارنامه»، «هزاردستان»، «مثل آباد»، «گوزن‌ها«، «کندو»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش به بانو»، «ناصرالدین‌شاه آکتور سینما» ،«روز واقعه»، «بازمانده»، «ساحره»، «آدم‌برفی»، «دلشدگان» و «مادر» اشاره کرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 42718 ساعت خبر : 7:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42718
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات