گلونی

ردپای پشت پنجره پتانسیل اجرا در تئاتر شهر را دارد

ردپای پشت پنجره در سالن پرستویی پیدا شد

ردپای پشت پنجره پتانسیل اجرا در تئاتر شهر را دارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش ردپای پشت پنجره از روز چهارشنبه هفدهم خردادماه آغاز شد و اولین اجرایش را به شهدای حادثه تروریستی تهران تقدیم کرد.

محمد رضا زارع کارگردان ردپای پشت پنجره اولین روز اجرای نمایش را به شهدای حادثه تروریستی ١٧خردادماه شهر تهران و خانواده این عزیزان تقدیم کرد.

مهمانان ویژه‌ای شاهد اجرای این نمایش بودند که نظرآن‌ها را می‌خوانیم:

ردپای پشت پنجره پتانسیل اجرا در تئاتر شهر را دارد

سولماز حصاری: بازیگران ردپای پشت پنجره بسیار قوی نقش افرینی کردند/ تئاترهنرمند را سیراب می‌کند.

این بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون گفت: ردپای پشت پنجره نمایش بسیار خوبی است و بازیگران بسیار قوی و پر انرژی به ایفای نقش پرداختند.

وی با بیان اینکه همیشه از کارگردان و بازیگران جوان حمایت می‌کند افزود: فقط یک هنرمند متوجه میشود که یک کارگردان جوان با چه مشکلاتی نمایش را به مرحله اجرا می‌رساند.

حصاری در ادامه گفت: امیدواریم با حمایت هنرمندان از گروه های نمایشی مخاطبان بیشتری در سالنهای تئاترحضور داشته باشند.

وی درخصوص این عرصه و نقش افرینی در تئاتر گفت: تئاتر هنرمند را سیراب میکند و بسیار لذت بخش است.

گفتنی است سولماز حصاری از سال ۷۸ فعالیت هنری اش را در تئاتر شروع کرد و در همان سال توانست نفر دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر استان شود.

اولین کار سینمایی اش را در فیلم گردان آبنبات چوبی به کارگردانی امیر فیضی رقم زد. او در چند فیلم تلویزیونی نیز همکاری داشته است.

او تاکنون نقش اول سریال هایی همچون: «سرگشته» به کارگردانی محمدحسین حقیقی «زیگزاک» به کارگردانی فریدالدین نیک‌جو «آینه درون» به کارگردانی هادی رمضانپوربوده است .

حصاری در سریال های: «سراب» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و «بوی باران» به کارگردانی حسین تبریزی نقش افرینی کرده است.

«ارتباط خانوادگی» کاری ازنادر مقدس «فرزند خوانده» به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد و «متل قو» اثر مسعود نوابی از دیگر آثار او به عنوان بازیگر می‌باشد.

شهاب اشعریون: نمایش ردپای پشت پنجره پتانسیل اجرا در تئاتر شهر را دارد

شهاب اشعریون در شب دوم اجرای نمایش ردپای پشت پنجره به کارگردانی محمدرضا زارع به تماشای این نمایش نشست.

اشعریون گفت: نمایش ردپای پشت پنجره عالی بود و به شخصه بسیار لذت بردم این نمایش پتانسیل وارزش اجرا رفتن در تئاتر شهر را دارد.

وی به بازی بازیگران اشاره کرد و گفت : با توجه به این که تایم کار کوتاه بود اما بازی خوب بازیگران مخصوصا فردی که نقش سرباز را ایفا میکرد برای مخاطب جذابیت خاصی ایجاد کرده است.
این بازیگر جوان گفت : متاسفانه تئاتر مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است امیدواریم به این عرصه توجه بیشتری شود.

ردپای پشت پنجره پتانسیل اجرا در تئاتر شهر را دارد

وی همچنین به فعالیتهای اخیر خود اشاره کرد و افزود:در فیلم سینمایی رقص پا به کارگردانی مزدک میرعابدینی و روبراهم کن که قرار است بعد از ماه رمضان پخش شود، حضور خواهم داشت.

گفتنی است نمایش ردپای پشت پنجره به کارگردانی محمدرضا زارع از ١٧ خرداد ماه ساعت ٢١ در سالن پرویز پرستویی به روی صحنه رفته است.

در نمایش ردپای پشت پنجره حسین هاشم‌پور، نسترن ابراهیم‌زاده، رسول صوری و صفورا لطیف بازیگر با سابقه عرصه تیاتر نقش آفرینی می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره ٨٨٨٠٨٠١٨ تماس گرفته یا به سایت تیوال مراجعه نمایند.

پایان پیام

گزارش‌گر: سهیلا انصاری

 

خروج از نسخه موبایل