گلونی

شکست شاگردان کولاکوویچ برابر آمریکا

شکست شاگردان کولاکوویچ برابر آمریکا

شکست شاگردان کولاکوویچ برابر آمریکا

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو رفت و مغلوب این تیم شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هفته سوم لیگ جهانی والیبال در سطح یک از ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه امروز (پنج شنبه) با دیدار ایران و آمریکا در شهر کاتوویتسا لهستان آغاز شد.

ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار که هفتمین جدال دو تیم در تاریخ لیگ جهانی بود، سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۰ بر ۲۸ مغلوب آمریکا شدند تا در نخستین دیدار هفته سوم لیگ جهانی امتیازی کسب نکنند.

تیم ملی والیبال آمریکا با کسب این پیروزی تعداد بردهایش با ایران برابر شد اما به دلیل امتیاز بیشتر (۱۰ امتیاز) در جدول رده بندی بالاتر از ایران قرار گرفت.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر آمریکا بودند که مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حیدری نیز برای توپ‌گیری آنان را همراهی کردند.

ایگور کولاکوویچ در ست‌های مختلف این مسابقه از فرهاد سال‌افزون، علی شفیعی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و رضا قرا نیز استفاده کرد که جایگزین ترکیب شروع کننده تیم ایران شدند.

شکست شاگردان کولاکوویچ برابر آمریکا

تیم ملی والیبال آمریکا نیز این مسابقه را با ترکیب تیلور ساندر، جفری جندریک، میکا کریستنسون، بنجامین پتچ، توری دفالکو، دیوید اسمیت و اریک شوجی آغاز کرد.

حمید الروسی از امارات و فابریزیو پاسکالی از کشور ایتالیا به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

سالن هالا اسپورتووا اسپودک با ظرفیت ۱۱ هزار نفر میزبان مسابقه ایران و آمریکا بود، اما صندلی‌های زیادی در این سالن خالی بود. تعدادی از ایرانیان مقیم لهستان نیز خود را به سالن مسابقه رساندند و تیم ایران را در مدت این مسابقه تشویق کردند.

تیم‌های ملی والیبال لهستان و روسیه نیز از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه امروز در دومین دیدار این گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در هشتمین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه به مصاف لهستان میزبان می‌رود که این مسابقه در شهر لودز لهستان برگزار می‌شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل