گلونی

فصل‌های دوزخی انتهای اتوبان ۶۱ نقد می‌شود

نقد و بررسی کتاب «فصل‌های دوزخی انتهای اتوبان ۶۱» نوشته شهریار وقفی‌پور جمعه ( ۱۲ خرداد ماه) در مجمع ناشران قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  روابط عمومی خانه کتاب، کتاب «فصل های دوزخی انتهای اتوبان ۶۱» جمعه (۱۲ خردا ماه) با حضور زهره عارفی، بهروز انوار و نویسنده اثر در مجمع ناشران قم نقد و بررسی میشود.

فصل های دوزخی انتهای اتوبان ۶۱ عنوان کتابی است از شهریار وقفی‌پور که توسط انتشارات نیماژ در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب داستان‌های فارسی است که بخش اول آن با عنوان«چهار فرشته آخر الزمان» در نه فصل نوشته شده است و بخش دوم آن با عنوان «راهنمای پیدا کردم والدین در جهنم زیرین» نیز در چهار فصل تدوین شده است.

این کتاب همچنین در ساختار روایی خود  سه ضمیمه و یک مقدمه را نیز گنجانده است و وماجرای آن از گزارش دادگاه سه متهم به قتل در یک جلسه دادگاه شروع می‌شود.

 از شهریار وقفی‌پور، کتاب‌های بازی ریپلی(شرکت نشر کتاب هرمس)، سبک های حسادت(نیماژ)، غم(نیماژ)، مگره و یکصد چوبه دار(شرکت نشر کتاب هرمس)، نیز در بازار کتاب موجود است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست روز جمعه(۱۲ خرداد ماه) ساعت ۱۷ به مجمع ناشران قم به نشانی قم، بلوار معلم، مجمع ناشران، طبقه سوم سرای ناشران مراجعه کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل