از قهرمانی تا کارتن‌خوابی

از قهرمانی تا کارتن‌خوابی

قهرمان سالهای نه چندان دور کشتی فرنگی آسیا چند سالی است در دام اعتیاد گرفتار شده و شرایط بسیار بدی دارد. این کشتی‌گیر جوان که به قول مربی‌هایش یک استثناء در رشته فرنگی بود، متأسفانه سال‌ها در خاک اعتیاد نشسته است. او حدود یکی دو سال قبل اقدام به ترک اعتیاد کرد اما ظاهرا دوباره گرفتار شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدمهدی یاری رئیس هیأت کشتی شهرستان بروجرد در این باره به ایسنا گفت: متأسفانه این فرنگی‌کار گرفتار مواد شده و فکر کنم الان «هروئین» مصرف می‌کند.

از قهرمانی تا کارتن‌خوابی

وی با بیان این که خیلی تلاش کردیم که اعتیاد را ترک کند، ادامه داد: یکی دو بار ترک کرد و حتی سال گذشته سرمربی تیم ملی برای تشویق او را به اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت‌ کرد اما در اردو نماند و بازهم به اعتیاد بله گفت.

یاری با بیان این که او یکی از فرنگی‌کاران بسیار مستعد در دنیای کشتی بود، تصریح کرد: این کشتی‌گیر با این که نوجوان بود در جام یادگار امام (ره) به عنوان ستاره رقابت‌ها انتخاب شد و افتخارات زیادی کسب کرد. شک ندارم اگر معتاد نمی‌شد به راحتی می‌توانست قهرمان المپیک شود.

رئیس هیأت کشتی شهرستان بروجرد در پاسخ به پرسشی که الان این کشتی‌گیر پول مواد را از کجا تهیه می‌کند؟ گفت‌:  وسایل خانه پدرش و تمام افتخارات کشتی‌اش را فروخته است و هر شخص آشنایی را در خیابان می‌بیند از او طلب پول می‌کند.

وی یادآور شد: به همراه آقای محسن مرادی که مربی این کشتی‌گیر بود و افراد دیگر خیلی کمک کردیم که باز هم به ورزش بر گردد اما  فایده‌ای نداشت. در حین یک مسابقه از او تجلیل کردیم و مردم خیلی تشویق کردند و گفت‌ که دیگر به سمت مواد نمی‌رود اما  باز هم رفت.

یاری تأکید کرد: الان هم برای این که مواد را کنار بگذارد، حاضریم هر کاری انجام دهیم، چون واقعاً حیف است چنین شخصی که یک زمانی الگوی خیلی‌ها بوده حالا درس عبرت شود.

انتهای پیام

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

 

کد خبر : 44981 ساعت خبر : 3:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات