رفتار غیرعادی منتشر شد

کتاب رفتارغیرعادی, که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه است، از سوی انتشارات پژوهشگاه و با همکاری شورای اجتماعی کشور منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این کتاب با رویکردی موردپژوهانه به‌دنبال فهم معضلات اجتماعی است. نویسندگان این اثر در قالب مجموعه مقالات و در سه بخش به «مسائل مرتبط با سلامت»، «مسائل خانوادگی» و «رفتار از حد گذشته» پرداخته‌‌اند.

خودکشی، بی‌اشتهایی عصبی، سوءمصرف الکل یا موادمخدر، ایدز، مادران نوجوان، همسرآزاری یا خشونت‌خانگی، طلاق و فقر، نفقه کودک یا پدران بی‌مسئولیت، بی‌خانمانی و آزار جنسی، حمایت برابر قانون و حذف نژادی، جرم‌پیشگان،کشتار جمعی و قاتلان زنجیره‌ای موضوعاتی هستندکه در سه بخش این کتاب به آنها پرداخته شده است.

نویسندگان این کتاب با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد به‌دنبال تحلیلی خرد و تعامل‌گرایانه و مبتنی بر تفسیردرخصوص آسیب‌های اجتماعی‌اند. آنها با استفاده از یادداشت‌های افرادی که دست به اعمال غیرعادی می‌زنند و نیز مصاحبه‌های عمقی با این افراد، کوشش کرده‌اند که به‌معنای ذهنی و درونی آنان که از رهگذر تفسیر و تعامل با دیگران به اعمالشان اسناد می‌دهند، راه یابند. نویسندگان، معضلات اجتماعی را به‌مثابه فرایندی اجتماعی بررسی می‌کنند و بر لزوم فهمی همدلانه در مطالعه رفتار انسان تأکید می‌کنند.

کتاب «رفتار غیرعادی؛ رویکردی موردپژوهانه به فهم معضلات اجتماعی» در ۵۱۰ صفحه و در شمارگان محدود منتشر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 43465 ساعت خبر : 12:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43465
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات