ساماندهی رودخانه خرم‎آباد یک ابرپروژه است

ساماندهی رودخانه خرم‎آباد یک ابرپروژه است

بازوند در جلسه ساماندهی رودخانه خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که قابلیت عملیاتی شدن را دارد ساماندهی رودخانه خرم‌آباد است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود و شهر را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بازوند با بیان اینکه معتقدم اگر این پروژه اجرایی شود نقطه عطفی در توسعه شهری ایجاد کرده و به نوعی لذت زندگی را به مردم می‎بخشد، اضافه کرد: رودخانه شهر خرم‎آباد باید مانند زاینده‎رود در بطن زندگی مردم جریان یابد و منجر به ایجاد فرصت‎های جذب گردشگر شود.

ساماندهی رودخانه خرم‎آباد یک ابرپروژه است

بازوند با اشاره به پروژه ارائه شده ساماندهی رودخانه خرم‎آباد گفت: این طرح بسیار با ارزش است و درصورتی‌که عملیاتی شود می‎تواند شهر را زنده کند؛ برای همین یک ابرپروژه محسوب می‎شود.

استاندار لرستان ادامه داد: در اجرای این طرح ابهاماتی وجود دارد که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد چراکه کمترین و بیشترین دبی رودخانه در آن لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه راهبردها به تنهایی مشکلی از ما حل نمی‎کند، گفت: در این طرح باید مشخص شود که تعیین تکلیف به چه صورتی است و چگونه انجام خواهد شد.

بازوند خاطرنشان کرد: رودخانه خرم‎آباد دبی وحشی دارد و سازه‎هایی که در این طرح تعیین شده نمی‎تواند در برابر آن مقاومت کند برای همین باید مورد بازنگری قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: این طرح در استان می‎خواهد انجام شود و اگر بررسی‎های دقیقی در رابطه با آن صورت نگیرد تنها هزینه‎ای است که به هدر می‎رود.

پایان پیام

کد خبر : 44934 ساعت خبر : 1:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44934
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات