موحدی کرمانی: رای روحانی هم حلال است

موحدی کرمانی: رای روحانی هم حلال است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آیت‌الله موحدی کرمانی در برنامه دستخط گفت: در یک جلسه ای سوال شد راجع به یک کاندیدایی و جلسه برای او بود و من گفتم من رای ۱۶ میلیونی حلال را به ایشان تبریک می‌گویم؛ من سخنرانی کردم، من وقتی بخواهم نماز جمعه سخنرانی بکنم کلماتم را یادداشت می کنم و روی کلماتم دقت می کنم ولی سخنرانی یک ساعته نمی تواند اینگونه باشد، این کلمه رای حلال را هم من گفتم اگر از من می پرسیدند دیگری چطور است؟ می گفتم او هم رای هایی که مردم به او دادند حلال است و نوش جانش بود و این رای حلال را تبریک می گویم و به همه می‌گفتم.
من نظری نداشتم که بگویم رای این آقا حلال است، پس بقیه حرام است. ولی این صحبت من در کشور منفجر شد و همه دست گرفتند.

موحدی کرمانی: رای روحانی هم حلال است

محمدعلی موحدی کرمانی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، نایب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است. وی تا سال ۱۳۸۴ دارای سمت نمایندگی رهبری در سپاه پاسداران بود. محمدعلی موحدی کرمانی در پی درگذشت محمدرضا مهدوی کنی، در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۳ به اتفاق آرای اعضا، به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز انتخاب شد. محمدعلی موحدی کرمانی با حکم سید علی خامنه‌ای در سال ۱۳۹۱ به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد.

موحدی کرمانی از مؤسسین جامعه روحانیت مبارز تهران به‌شمار می‌رود که از ابتدا تاکنون به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی فعالیت داشته‌است. وی بعد از انقلاب، درحزب جمهوری اسلامی به عنوان عضو شورای مرکزی و عضو داوری این حزب حضور داشته‌است

پایان پیام

کد خبر : 43730 ساعت خبر : 2:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43730
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات