موفقیت رستمی‌نژاد موفقیت خرم‌آباد است

موفقیت رستمی‌نژاد موفقیت خرم‌آباد است

پایگاه خبری گلونی، محمدحسین بازگیر (رئیس محیط زیست شهر تهران): اوایل دهه هفتاد، هر روز با مینی‌بوس از خرم‌آباد می‌رفتم بروجرد. یک همسفر و هم دانشگاهی داشتم هم‌تیپ میرزا کوچک‌خان جنگلی، بسیار کم حرف بود و اکثر بچه‌ها فکر می‌کردند شاید کرولال باشد. اما من دیده بودمش، پدربزرگ و داییم قدیم بازاری بودند و در راسته‌ی بروجردی‌ها “راسا ورووگردیا” مغازه داشتند و گاهی که آنجا می‌رفتم، دیده بودم که دم آقا “زیدبن علی” مرغ و خروس محلی و گاهی کفتر می‌فروشد، فقط اسمش رو نمی‌دانستم و نمی‌دانستم چرا دانشگاه می‌آید …

 فصل کوچ عشایر بود و گروه گروه زنان و مردانی را که پیاده یا سوار بر چهارپایان به دنبال گله‌های بزرگ بز و گوسفند راهی بودند، در کنار جاده می‌دیدیم. تمام اسباب و اثاثیه‌ی زندگی و تمام خانواده، از پیرزن و پیرمرد نود صد ساله تا نوزاد تازه متولد شده، همراهشان بود و گاهی به‌ناچار در قسمت‌هایی از مسیر، از روی آسفالت و جاده تردد می‌کردند که باعث کندی حرکت خودروها می‌شد.

موفقیت رستمی‌نژاد موفقیت خرم‌آباد است

 در یکی از این موارد که مینی‌بوس ما به خاطر ترافیک “گردنه زاغه” پشت سر “مال و بار” عشایر آرام آرام و با دنده‌ی سنگین می‌رفت، صدای اعتراض بچه‌ها درآمده بود و همه نگران دیر رسیدن به کلاس و شاکی کوچ‌روندگان بودند که شروع به صحبت کرد و تا “گردنه رازان” از نقش عشایر در توسعه کشور، فلسفه کوچ و ارزش تلاش دامداران گفت.

 از آن روز به بعد “ولی‌اله رستمی‌نژاد” و قافله‌های کوچ‌رو، بخشی از سفر این سرنشین دائمی آن سال‌های مینی‌بوس‌های خط خرم‌آباد – بروجرد شد و بعدها بیشتر و بیشتر با ایشان هم‌کلام شدم. مدرک دانشگاهی معتبر داشت، اما به خاطر علاقه شخصی در حال تحصیل در رشته ادبیات فارسی بود و خیلی علاقه داشت که بعد از ادبیات فارسی در رشته پرستاری هم تحصیل کند …

نمی‌دانم پرستاری هم خواند یا نه، نمی‌دانم رشته و مدرک قبلی‌اش چه بود و از کجا گرفته بود. نمی‌دانم چرا شغل دیگری نداشت و دست‌فروش بود. نمی‌دانم هنوز در خاطرش هستم یا نه و نمی‌دانم چرا و با چه انگیزه‌ای کاندیدای شورای شهر شده بود. اما می‌دانم و مطمئنم که روح بزرگ و قلب مهربانی داشت و بسیار خوشحالم که مردم شریف شهرم، فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و زرق و برق‌های تبلیغاتی به او رأی دادند. بسیار مشتاقم که هر کاری از دستم می‌آید برایش انجام بدهم تا موفق و تاثیرگذار باشد و باور دارم که موفقیت “رستمی‌نژاد” موفقیت همشهریانم، زادگاهم و چهل هزار رأی “عاری از وعده‌ی دروغ و ترس کاذب” خواهد بود.

کلی گرفتارم، کلی راهم دور است و کلی مشغله دارم، اما با افتخار و با اشتیاق، اعلام می‌کنم که هر کاری در توانم باشد، برای شورای شهر جدید و به ویژه برای آقای “رستمی‌نژاد” انجام خواهم داد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 43173 ساعت خبر : 0:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43173
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات