نصیری شهردار خرم‌آباد بشود

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: برای سنجیدن عملکرد شهردارها بهترین راه نظرسنجی از شهروندان است. و در حقیقت این رضایت شهروندان است که مشخص می‌کند شهردار کارش را درست انجام داده یا خیر. مراجعه به آمار و اسناد و پرونده‌های کلفت هیچ‌گاه دردی از مردم را دوا نخواهد کرد و اگر این وظیفه درست انجام شده باشد با یک نگاه ساده به چهره شهر قابل تشخیص است. پس نیازی نیست آمار بدانیم و یا سواد خیلی زیاد داشته باشیم.

اتفاقا هرچه کم‌سوادتر باشیم و عملکرد را تشخیص دهیم یعنی کار درست‌تر انجام شده. برای شهری که چند سالی در خواب زمستانی به سر می‌برد و از عمران و آبادانی عقب افتاده است تنها یک شهردار خوب است که نجات‌دهنده خواهد بود و این اتفاق در سال ۹۱ برای خرم‌آباد افتاد،‌ با انتصاب آقای هرمز نصیری که توانست چهره رنگ پریده شهر را سر و سامانی بدهد. هرچند شهردارهای محترم پیشین هم اقداماتی انجام داده‌اند که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت اما انقلابی که در شهر خرم‌آباد پس از روی کار امدن ایشان رخ داد قابل انکار نیست.

همان‌طور که گفتم شاید ما از پرونده‌های شهرداری خبر نداشته باشیم اما بلوارهای همیشه گل‌کاری شده را هر روز دیده‌ایم و لذت برده‌ایم. علاوه بر اقدامات انجام شده،‌ نصیری شهرداری بود که به مردم خرم‌آباد آموخت خواسته‌هایشان را بیان کنند. و کم و زیاد در حد وسع به آن‌ها رسیدگی شد. حالا اما به زودی شاهد تصمیم شورای شهر خرم‌آباد برای انتخاب شهردار خواهیم بود. چه خوب است برای این تصمیم به پیشینه افراد توجه شود و بهترین انتخاب برای شهر ما باشد.

پایان پیام

کد خبر : 44106 ساعت خبر : 10:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44106
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات