چرا CR7 می‌خواهد از رئال برود؟

چرا CR7 می‌خواهد از رئال برود؟

جزئیات بیشتری از تصمیم جدید مهاجم رئال مادرید برای ترک این باشگاه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا و به نقل از آس، صبح امروز (جمعه) روزنامه پرتغالی A Bola خبری جنجالی در رابطه با کریستیانو رونالدو منتشر کرد. به ادعای این روزنامه مهاجم رئال مادرید می‌خواهد در این تابستان اسپانیا را ترک کند. A Bola در ادامه نوشت: مهاجم پرتغالی از متهم شدن به فرار مالیاتی به شدت ناراحت است و به همین خاطر چنین تصمیمی را گرفته است. همچنین فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) از این موضوع آگاه است.
بلافاصله پس از این خبر مارکا اسپانیا نوشت باشگاه مادریدی سعی دارد ستاره خود را بر ماندن راضی کند.

با این حال عصر امروز سایت آس خبر جنجالی دیگری را درباره رونالدو منتشر کرد و نوشت: مهاجم مادرید از دو ماه پیش تصمیم گرفته بود که این تیم را ترک کند. یکی از آشنایان رونالدو به خورخه مندس (مدیر برنامه‌اش) این موضوع را گفته است. عصبانیت شدید رونالدو از متهم شدن به فرار مالیاتی باعث شده او چنین تصمیمی را بگیرد. مهاجم پرتغالی به مدیربرنامه اش گفت که هیچگاه قصد نداشته از مالیات دادن سرباز بزند.
در آن زمان وکلای رونالدو او را آرام کردند و گفتند که به خاطر ضابطه خاص چنین اتفاقی رخ داده و نگران چیزی نباشد. با این حال افشا شدن فرارهای مالیاتی برخی از بازیکنان و محکوم شدن لیونل مسی به ۲۱ ماه زندان رونالدو را مجبور کرد تا چنین تصمیمی بگیرد.

در این شرایط خورخه مندس رونالدو را راضی کرد اگر می‌خواهد صحبتی کند پس از فینال کاردیف به این موضوع اشاره کند چون به نفع باشگاه نخواهد بود. ستاره پرتغالی متوجه این موضوع شد و ترجیح داد این موضوع را تا پایان فصل افشا نکند.

چرا CR7 می‌خواهد از رئال برود؟

درخشش رونالدو در دیدار فینال برابر یوونتوس شرایط را کمی بهتر کرد اما چند روز پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان خبر محکوم شدن او توسط دادگاه اسپانیا منتشر شد. مهاجم مادرید به ۱۴.۷ میلیون یورو فرار مالیاتی متهم شد. او در این باره به باشگاه گفت: مادرید را ترک می‌کنم، از اینجا خواهم رفت، بیشتر از این نمی توانم تحمل کنم.
باشگاه از این پس متوجه همه چیز شد و به ستاره خود اطمینان داد پس از جام کنفدراسیون‌ها (که از شنبه آغاز می‌شود) و پشت سر گذاشتن تعطیلات این مشکل حل خواهد شد. باشگاه اسپانیایی امیدوار است این عصبانیت زودگذر باشد. با این حال اکنون مهاجم پرتغالی به شدت ناراحت و معتقد است متهم شدن به فرار مالیاتی چهره‌اش را خدشه‌دار کرده است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 44506 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44506
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات