گلونی

چند لعنت درباره مرگ آتنا

بیانیه انجمن حمایت از حقوق کودکان درباره قتل آتنا اصلانی

مواظب «آتنا»ها باشیم

چند لعنت درباره مرگ آتنا

پایگاه خبری گلونی،‌ امید مهدی‌نژاد: دختربچه‌ها و پیرمردها نقطه‌ضعف‌های منند. شنیدن از دردشان و دیدن رنج‌شان ویرانم می‌کند. همین چند روز پیش مثلا. پیرمرد تکیده با چشم‌های دودوزنش پشت چراغ قرمز لای ماشین‌ها می‌چرخید تا دستمال بفروشد. چیزی نمی‌گفت. فقط نگاه بود و در چشمهایش چیزی بود، آمیزه رنج و تحیر و حسرت و خستگی که تماشایش پشت کوه را خم می‌کرد. طاقت نیاوردم. نیم‌ساعت کنار خیابان گریه می‌کردم… و حالا خبر این دخترک، آتنا.
چه باید گفت؟ امان از نگاه ناپاک؟ از نفس مفلوک؟ ولی آن‌همه سبعیت چرا؟ ترس از عاقبت کار؟ خب خودت را می‌کشتی مردک. عمل حیوانی؟ والله که حیوان چنین نمی‌کند… باید سکوت کرد، سکوت کرد و گریست. چاره داغ اشک است، باید گریست.

چند لعنت درباره مرگ آتنا

و اما قربه الی الله، فحش هم باید داد:
لعنت به قاتل آتنا. لعنت به قاتل آتنا. لعنت به قاتل آتنا. و وای به تو، که بجای آنکه گریه کنی، دهان باز می‌کنی، که آااای خانم‌ها لباس تنگ نپوشید تا کشته نشوید. و لعنت به تو، که بجای آنکه گریه کنی، ور می‌زنی، که آااای اگر بیست‌سی را امضا می‌کردید او کشته نمی‌شد. لعنت به شما فرصت‌طلبان خالی از عاطفه. به خدا که اگر گریستن بلد بودید، امروز اینقدر کریه و بویناک و چندش‌آور نبودید. لعنت خدا بر شما.
.
بعدالتحریر:
جماعتی هم یاد نابرابری دیه زن و مرد افتاده‌اند، که اگه بخوان قاتل رو قصاص کنن، باید مابه‌التفاوت دیه رو بدن. عزیزان، قشنگان، وقت قصاص که شد، همین‌جا گلریزون می‌گیریم، مابه‌التفاوت دیه رو جور می‌کنیم. شما خودتونو کثیف مفرمایین. فقط قول بدین یهو اون‌وسط یاد غیرانسانی بودن حکم قصاص نیفتین، که یهو بد فحش می‌دم.
.
پایان پیام

 

» بیشتر بدانید:

پدوفیل‌ها را بشناسید تا کودک‌تان را لمس نکنند

پدر «آتنا» فقط اعدام می‌خواهد

تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی آتنا را تایید کرد

کاسبی با مرگ آتنا

خروج از نسخه موبایل