تاکید روحانی بر ضرورت ادامه همکاری با اصلاح‌طلبان

تاکید روحانی بر ضرورت ادامه همکاری با اصلاح‌طلبان

نشست کمیته تعامل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با دکتر روحانی برگزار شد و روحانی بر ضرورت همکاری اصلاح‌طلبان با دولت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، در این دیدار دکتر محمدرضا عارف، رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و پیروزی قاطع و ارزشمند روحانی، اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند که این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می‌کنند.

وی همچنین نقش اصلاح‌طلبان در حمایت از نامزدی دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم‌نظیر و بسیار موثر دانست.

عارف در ادامه بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد.

تاکید روحانی بر ضرورت ادامه همکاری با اصلاح‌طلبان

در این دیدار، روحانی نیز تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح‌طلبان در همه زمینه‌ها بهره‌مند شویم.

اصلاح‌طلبان، یکی از دو جناح و جریان سیاسی اصلی در بین گروه‌های داخل حکومت ایران به‌شمار می‌رود. این جناح پس از واقعه دوم خرداد خود را اصلاح‌طلب نامیدند گرچه در مقایسه با مفهوم تاریخی اصلاح طلبی نو محافظه کار تلقی می‌گردند.

پس از ریاست‌جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۶۸ و با پیروزی در انتخابات هفتمین دورهٔ ریاست جمهوری سال ۱۳۷۶ و ریاست‌جمهوری سید محمد خاتمی با بیش از ۲۰میلیون رأی به ریاست جمهوری رسید و آن انتخابات از جانب اصلاح طلبان حماسه دوم خرداد نامیده شد و اصلاح‌طلبان توانستند وارد عرصهٔ حاکمیت شوند.

پایان یپام

کد خبر : 47212 ساعت خبر : 0:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47212
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات