حادثه دیروز جرم مشهود بود

دادستان تهران با اشاره به حادثه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس گفت که حادثه دیروز جرم مشهود بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره ورود دادستانی به موضوع توهین به رئیس جمهور گفت: دادستانی تهران مانند سایر مواردی که تکلیف قانونی دارد به موضوع ورود می‌کند. در رابطه با حادثه روز گذشته چون جرم مشهود بوده و در منظر ماموران اتفاق افتاده، پلیس مکلف به ارائه گزارش خود به دادستانی بوده است.

وی افزود: امروز هم نامه‌ای به فرماندهی پلیس تهران و معاون وزیر اطلاعات ارسال کردم و درخواست شد نسبت به شناسایی عوامل حادثه دیروز اقدام شود.

دادستان تهران اظهار امیدواری کرد که این حساسیت در مورد سایر قوا هم مطرح باشد.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعداد بازداشت شدگان حادثه تروریستی اخیر گفت: در خصوص این حادثه افرادی در تهران  دستگیر شدند که به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی نمی توانیم جزییات را بگوییم. اجازه دهید تحقیقات تکمیل شود، عواملی که بعد از آن دستگیر شدند این‌ها در تهران در حال تحقیق هستند، امیدواریم بعد از تکمیل تحقیقات جزییات را شرح دهیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر احضار یکی از ادمین های کانال های تلگرامی که مدعی شده بود در هنگام حضور در دادسرا همسرش بدون هیچ حکمی بازداشت شده است، گفت: در مورد اینگونه پرونده‌ها، تحقیقات دادسرا محرمانه است. ما نمی‌توانیم درباره پرونده‌هایی که جنبه محرمانه دارد اظهارنظر کنیم، اما اتهام این خانم این بوده که با یکی از سایت‌های ضد انقلاب همکاری می‌کرده، تحقیقات از این خانم شروع شده و امیدواریم کسانی که بستگانشان بازداشت می شوند به جای مصاحبه و متهم کردن دستگاه قضایی به مراجع قضایی مراجعه کنند و حرف‌هایی نزنند که بی جهت منجر به اتهامات بعدی شود.

پایان پیام

منبع: ایسنا

 

کد خبر : 45215 ساعت خبر : 5:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45215
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات