نقشه جعلی سایت وزارت کشور برداشته شد

نقشه جعلی سایت وزارت کشور برداشته شد

امروز پس از اعتراض‌های گسترده مردم و پیگیری‌های مسئولان دو استان لرنشین، نقشه جعلی سایت وزارت کشور برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نقشه‌ای در صفحه نخست پورتال وزارت کشور وجود داشت که در آن مرزهای دو استان لرستان و چهارمحال‌وبختیاری جابه‌جا شده و خوزستان و اصفهان هم‌مرز شده بودند. البته نقشه‌های زیادی در فضای مجازی و سایت دیگر نهادهای دولتی وجود دارد که این جعل در آنها هم دیده می‌شود ولی سایت وزارت کشور به‌عنوان نسئول مستقیم تقسیمات کشوری باعث شده بود که شایعه احتمال این تغییرات بیشتر شود.

اما امروز پس از نامه‌نگاری‌های استانداران این دو استان و فشاری که از سوی رسانه‌ها وارد شد این وزارتخانه در اقدامی مناسب این نقشه را از روی سایت برداشت.

نقشه جعلی سایت وزارت کشور برداشته شد

انتظار این است که مسئولان این پورتال و البته مدیران وزارت کشور توضیح دهند که چگونه این نقشه جعلی تا پورتال این وزارتخانه هم نفوذ کرده است.

صفحه نخست پورتال وزارت کشور در تاریخ دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ که نقشه جعلی را نشان می‌دهد

صفحه نخست پورتال وزارت کشور در تاریخ سه‌شنبه ۱۳تیر ۱۳۹۶ که نقشه جعلی حذف شده است

در کاربرد امروزی وزارت یکی از اجزای ساختار دولت است. دولت‌ها در جهان امور گوناگونی که با آن‌ها سر و کار دارند را به شاخه‌های گوناگون بخش کرده‌اند و برای هر شاخه از فعالیت‌ها یک مسئول ویژه به نام وزیر گمارده‌اند. هر وزیر مسئول گرداندن امور یک وزارت می‌شود. نهاد وزارت و ساختمانی که یک وزارت در آن جا دارد وزارتخانه نام دارد.

پایان پیام

کد خبر : 45895 ساعت خبر : 7:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45895
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا تشکر بابت کسانی که هشیار بودند و پیگیری کردند تا خاک لرستانات بیشتر از این به تاراج نره. که این خاک پر از آب، رگ لرستانه. باید پیگیری کنید تا از روی نقشه های گوگل هم پاک بشه. هر کسی که نفوذ داشته در وزارت کشور، هدفمند در gpsجهانی هم نفوذ داشته که تونسته اون رو هم تغیر بده