نقشه لرستان اصلاح شد

نقشه لرستان اصلاح شد

نقشه‌ سایت وزارت کشور همان‌طور که باید باشد، طبق تقسیمات کشوری، تغییر کرد و باز هم لرستان و چهارمحال‌وبختیاری هم‌مرز شدند و اصفهان و خوزستان از هم جدا شدند. البته هنوز هم تکلیف باقی نقشه‌هایی که در سایت‌های معتبر دولتی و خبرگزاری‌های رسمی وجود دارد مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی اصلاح این نقشه‌ و جوابیه رسمی وزارت کشور به استانداری لرستان و چهارمحال‌وبختیاری که همه شایعات را تکذیب کرد به آسانی به‌دست نیامد. از چند روز پیش کاربران فضای مجازی در استان‌های لرنشین و هم‌میهنانی که جدا از نژاد و قوم، در این حرکت مردمی و خودجوش شرکت کردند و بسیار هماهنگ خواسته به‌حق خود را از مسئولان استانی و سپس وزارت کشور طلب کردند. البته در این میان کسانی بودند که مانند موارد مشابه گذشته، راه عافیت‌طلبی و مصلحت‌اندیشی در پیش گرفتند و معترضان را به جنجال‌آفرینی، شیطنت و حتی در مواردی به ایجاد تنش علیه امنیت ملی متهم کردند.

نقشه لرستان اصلاح شد

پایان خوش این داستان نشان داد که با همدلی و استفاده از روش‌های قانونی، می‌شود بسیاری از مشکلاتی که پیش روی استان‌های لرنشین است را حل کرد. مسئله انتقال آب لرستان و چهارمحال‌وبختیاری به دشت مرکزی هم با چنین متدی قابل حل است. ولی اگر هر فردی و یا گروهی و در ابعاد بزرگتر، هر استانی ساز خود را بزند، بدون شک این مسئله حیاتی همانطور که تاکنون به زیان‌مان پیش رفته است، ادامه خواهد یافت.

قدرت مردم بالاترین قدرت‌هاست و هیچ دولتی نمی‌تواند و نمی‌خواهد با خواسته‌های قانونی که از راه‌های پذیرفته‌شده دنبال می‌شوند مخالفت کند.

پایان پیام

گزارش‌گر: محمدپورخداداد

 

کد خبر : 45977 ساعت خبر : 4:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45977
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات