کشور در مرز خاموشی است

کشور در مرز خاموشی است

هشدار را جدی بگیرید؛ کشور در مرز خاموشی است، از ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر صرفه‌جویی کنید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: رکورد تاریخی مصرف برق در کشور زده شد و اگر مشترکان عنایت لازم را نداشته باشند، قطعا با خاموشی مواجه خواهیم شد.

نسبت به سال گذشته میزان مصرف برق هفت درصد رشد داشته که این مسئله موجب شده فشار مضاعف به شبکه برق متحمل شود اما با توجه به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته با کمترین محدودیت خاموشی روبرو شدیم.

کشور در مرز خاموشی است

مشترکان باید هشدارهای برقی را جدی بگیرند و از مصارف غیر ضروری در ساعات پیک که ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر است، به طور جد جلوگیری کنند.

اگر مشترکان ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشند، تهدید خاموشی از بین می‌رود.

کشور در تقسیمات جهانی، محدوده‌ای از کره زمین است که در آن یک ملت زندگی می‌کنند و نام آن نیز در سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است. کشورها به وسیله مرزهای بین‌المللی از یکدیگر تفکیک می‌گردند و غالباً دارای یک حکومت مرکزی هستند. کشورها در تقسیم‌بندی‌های کوچک‌تر بهاستان یا ایالت، مرکز استان، شهرستان، مرکز شهرستان، شهر، بخش، مرکز بخش، دهستان، مرکز دهستان و روستا تقسیم می‌شوند. برخی کشورها در استان‌ها یا ایالت هایشان دارای حکومت یا فرمانداری مستقل هستند که اصطلاحاً به آنها حکومت خودمختار، ایالت خودگردان یا فرمانداری ایالتی گفته می‌شود.

پایان پیام

 

کد خبر : 46165 ساعت خبر : 8:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46165
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات