دولت روحانی مصمم است اما مصمم نیست

دولت روحانی مصمم است اما مصمم نیست

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: دولت باید مصمم باشد. دولتی که در انجام کارها مصمم نباشد نمی‌تواند موانع را رفع و کشور را متحول کند. به همین دلیل است که این روزها هر چه می‌شنویم از مصمم بودن دولت دوازدهم می‌شنویم. مثلا آقای جهانگیری گفته‌اند: «دولت مصمم است کسی به دلیل مذهب و قومیت حذف نشود.» می‌بینید؟ دولت بیش از هر زمان دیگری مصمم است و این مُصَمَمیَت از درودیوار دولت می‌بارد. مثلا دولت مصمم است که وزیر زن داشته باشد و مصمم است که کابینه فراجناحی داشته باشد و مصمم است که وزیر جوان داشته باشد و مصمم است که تحت فشارها برای انتخاب وزیر قرار نگیرد.

دولت روحانی مصمم است اما مصمم نیست

البته دولت در بسیاری موارد مصمم است اما این مُصَمَمیَت گاه به نتیجه نمی‌رسد. یعنی ممکن وزیر زن در کابینه نباشد، کابینه فراجناحی نباشد، وزیر جوان نداشته باشد و تحت فشار برخی وزرا را انتخاب کرده باشد.
اینها البته چیزی از ارزش‌های دولت کم نمی‌کند و قطعا آقای روحانی، بدون وزیر زن، بدون کابینه فراجناحی و بدون وزیر جوان برای ما یک سخنرانی پرشور می‌کند و دل همه ما را به دست می‌آورد. آقای روحانی در آن سخنرانی از راه ما می‌گوید که همانا آزادی است و می‌گوید: حالا که انتخابات تمام شده و کابینه هم انتخاب شده است بیایید دست در دست هم نهیم و به آینده فکر کنیم! بعد مردم برایش دست می‌زنند و آقای روحانی دوباره منت فیلتر نشدن تلگرام را می‌کوبد توی سر ملت و می‌گوید: می‌خواهند تگلرام را فیلتر کنند اما ما نمی‌گذاریم! و ملت دست می‌زنند.
البته آن وسط‌ها هم برخی بلند می‌گویند اگر راست می‌گویی فیلتر توئیتر را بردار که البته صدایشان به گوش آقای روحانی نمی‌رسد.
خلاصه که دولت مصمم است. از این بابت خیال‌تات راحت باشد.

پایان پیام

کد خبر : 49005 ساعت خبر : 5:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49005
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات