گلونی

فینال خنداننده شو هیچ برنده‌ای نخواهد داشت+فیلم

پنج شنبه شب، آخرین استندآپ‌های مسابقه خنداننده شو اجرا شد. در این برنامه مجید افشاری و میثم درویشان‌پور برای اول شدن با هم رقابت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وقتی مسابقه خنداننده شو در شبکه نسیم و برنامه خندوانه آغاز شد، بسیاری از این جهت خوشحال شدند که قرار است در آینده‌ای نزدیک، شاهد نسل جدیدی از کمدین‌ها در جامعه باشیم؛ اما چند برنامه‌ای که از خنداننده شو گذشت، نظرات نسبت به این مسابقه عوض شد. ادبیات و شوخی‌های زشت بعضی از شرکت‌کننده‌های این مسابقه باعث شد تا موجی از انتقادها به سمت خنداننده شو روانه شود. البته این انتقادها همواره از سوی برنامه خندوانه و آقای رامبد جوان، نادرست و غیرمنصفانه خوانده شد.

با گذشت زمان و نزدیک شدن به فینال، انتقادها فروکش کرد و با راهیابی دو نفر از شرکت‌کننده‌ها به فینال، همه منتظر ماندند تا ببینند فینال چگونه برگزار خواهد شد.

طبیعتا فینال هر مسابقه‌ای، ویترین آن مسابقه است و فینال خنداننده شو هم باید بهترین قسمت آن می‌شد اما علی‌رغم تمامی تدارکاتی که از جانب دست اندرکاران خندوانه دیده شده بود، مسابقه نهایی خنداننده شو به یکی از بدترین قسمت‌های آن تبدیل شد.

ابتدا از مجید افشاری به عنوان اولین اجراکننده فینال شروع می‌کنیم. ایشان که از اولین اجرایش در خنداننده شو، مهارت استند آپ کمدی خود را تنها در موضوع ازدواج نشان داده بود، در برنامه نهایی نیز باز همان موضوع تکراری را مطرح کرد. البته این پایان کار او نبود. مجید افشاری با گفتن جمله : «مملکتی که من الگوش باشم، باید توش کار فرهنگی کرد»، بی‌ادبی را دوباره به برنامه خنداننده شو آورد.

با پایان یافتن اجرای مجید افشاری، همه ما انتظار دیدن یک استند‌آپ متفاوت از میثم درویشان‌پور را داشتیم.

او برخلاف مجید افشاری، با موضوعی جدید و بدون بی‌ادبی بر روی صحنه آمد و بسیاری را خنداند. با توجه به اجرای خوب میثم درویشان‌پور، این تفکر در ذهن خیلی ها شکل گرفت که او واقعا کمدین خوبی است و به خاطر استند آپ خوبش باید به او رای داد. اما امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که درستی این تفکر را زیر سوال می‌برد. در این کلیپ مشخص می‌شود که میثم درویشان‌پور از ماز جبرانی، استندآپ کمدین ایرانی ساکن در خارج از کشور، تقلید کرده است. صحبت‌های او در ابتدای اجرایش، درباره بچه‌دار شدن، دقیقا مانند صحبت‌های ماز جبرانی در یک برنامه انگلیسی زبان بود.‌

حالا با توجه به اجرای تکراری و بی‌ادبانه مجید افشاری و همچنین تقلید ناشیانه میثم درویشان‌پور، آیا فینال خنداننده شو برنده‌ای نزد مردم خواهد داشت؟

پایان پیام

گزارش‌گر: امیرحسین دولتی

خروج از نسخه موبایل