نجات ۳ ایرانی از چنگ آدم‌ربایان در استانبول

نجات ۳ ایرانی از چنگ آدم‌ربایان در استانبول

سه نفر مسافر ایرانی که در ترکیه به گروگان گرفته شده بودند، روز جمعه با تلاش نیروهای پلیس در شهر استانبول و با ردیابی شماره تلفن، از دست آدم ربایان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا، ۳ تبعه ایرانی که از سوی ۲ گروگان‌گیر افغانستانی ساکن استانبول ربوده شده و حدود سه هفته در محلی مخفی نگهداری شده بودند که با مداخله پلیس از دست آدم ربایان نجات پیدا کردند.

این افراد که هر سه بالای ۳۰ سال سن داشته و از مسیرهای قانونی و با هم به ترکیه آمده بودند که با بی‌احتیاطی در دام تبهکاران و گروگان‌گیرها افتادند و ربایندگان از زمان گروگان‌گیری، از طریق فضای مجازی با خانواده این افراد ارتباط برقرار کرده و مطالبه مبالغ کلانی برای رهایی آنها کرده بودند.

نجات ۳ ایرانی از چنگ آدم‌ربایان در استانبول

تلاش برای آزادسازی این گروگان‌ها از ۱۶ روز پیش با همکاری جدی افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مستقر در سفارت کشورمان در ترکیه، پلیس آسایش، پلیس روابط بین الملل و عوامل پلیس محلی استانبول آغاز شد.

این گروگان‌های آزاد شده که توسط گروگانگیران دچار آسیب‌های جسمی و شکنجه با هدف اخذ پول از خانواده نیز شده‌اند، هم اکنون در پلیس منطقه کادی کوی استانبول حضور دارند و پس از ارائه گزارش به کارشناسان پلیس ترکیه به کشورمان باز می‌گردند.

اخبار روز ایران را در پایگاه خبری گلونی بخوانید و دنبال کنید. خبرها را به سبک گلونی بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 48329 ساعت خبر : 1:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48329
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات