گلونی

پردیس سینمایی در شهرستان بروجرد احداث شود

پردیس سینمایی در شهرستان بروجرد احداث شود

پردیس سینمایی در شهرستان بروجرد احداث شود

پردیس سینمایی در شهرستان بروجرد احداث شود

معاون اداری و مالی حوزه هنری گفت: با صدور مجوز تغییر کاربری سینما آزادی بروجرد و تبدیل آن به یک مکان تجاری، معادل هزینه آن را باید برای بازسازی سینما فلسطین و یا احداث یک پردیس سینمایی در این شهر صرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، علی‌رضا معین‌بخش ظهر امروز پس از بازدید از دو سینمای بروجرد در نشستی با حضور نماینده و مسئولان این شهر با ابراز خرسندی از حضور در این شهر اظهار داشت: بروجرد را قطب فرهنگی غرب کشور میدانیم و متأثریم که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب آن‌طور که شایسته است این شهر در بخش فرهنگی رشد نکرده است.

وی نگاه کوتاه‌مدت به اقدامات فرهنگی را مانع تحقق تأثیرگذاری آن در شهرهای مختلف دانست و افزود: از دید ما بازسازی سینما در اینجا جواب نمی‌دهد چراکه سینمای هزار صندلی دیگر پاسخگوی نیاز مخاطبان این شهر نیست و باید تبدیل به پردیس سینمایی شود.

معاون حوزه هنری با اشاره به تبدیل سینماهای بزرگ کشور به چند سینما عنوان کرد: در این پردیس‌ها می‌توان به‌صورت هم‌زمان چند فیلم به نمایش گذاشت از سویی بودجه بازسازی و تجهیز سینماها در اختیار حوزه هنری نبوده و به عهده وزارت ارشاد است و این نهاد حدود ۱۵ سال است هیچ کار اقتصادی انجام نداده و سینماهای دیگر نیز سرریز اعتباری برای تخصیص به دیگر سینماها ندارند بنابراین باید اعتبار بازسازی سینماهای این شهر از جای دیگر تأمین شود.

وی پیشنهاد داد با صدور مجوز تغییر کاربری سینما آزادی این شهر و تبدیل آن به یک مکان تجاری، معادل هزینه آن را برای بازسازی سینما فلسطین و یا احداث یک پردیس سینمایی در این شهر صرف کنند.

معین بخش خواستار ورود و مشارکت بخش خصوصی در زمینهٔ ساخت پردیس سینمایی در این شهر شد و عنوان کرد: ریالی از سرمایه سینماهای این شهرستان به‌جای دیگری در کشور اختصاص نمی‌یابد و همه هزینه‌ها تماماً در این شهر صرف می‌شود.

وی قول مساعد داد روند تعویض صندلی‌های سینما فلسطین بروجرد از فردا آغاز و یک بازسازی مطلوب از وضعیت سینما فلسطین بروجرد انجام شود تا وضعیت دیگر سینمای این شهر تعین تکلیف شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل