چرا نقش پیمان درعاشقانه محبوب است+فیلم

چرا نقش پیمان درعاشقانه محبوب است+فیلم

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: این چند روزه سوالی پای پست‌های اینستاگرامی به چشم می‌خورد از علت جذابیت شخصیت پیمان در سریال عاشقانه. کاراکتری که شخصیت منفی قصه است و اما طرفداران زیادی دارد و حتی خیلی‌ها اقرار کرده‌اند که سریال را به خاطر شخصیت پیمان تماشا می‌کنند.

این اتفاق پیش‌تر هم در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها افتاده و شخصیتی که بار منفی داشته به یک قهرمان تبدیل شده است. نمونه بارزی از آن نقش قباد در سریال شهرزاد که در فصل یک این سریال همه را مجذوب خود کرده بود. اما از پست‌های اینستاگرامی مردم و نظرشان درباره شخصیت پیمان بدانید.

چرا نقش پیمان درعاشقانه محبوب است+فیلم

یک عده بازی خوب هومن سیدی را دلیل این موفقیت می‌دانند،‌که الحق نمی‌توان تسلط او را نادیده گرفت و بی‌شک این نقش یکی از موفق‌ترین کارهای او در کارنامه هنری‌اش است. عده‌ای دیگر باهوش بودن شخصیت پیمان را دلیل این محبوبیت می‌دانند و نظرات پراکنده دیگر.،‌ اما نظری که بالاترین آمار را در بین نظرات دارد این است که شخصیت پیمان ساختگی نیست. پیمان در تمام سریال خودش است. نقاب به چهره ندارد و رفتارش را با توجه به شرایط تغییر نمی‌دهد. خیلی‌ها به مراسم خواستگاری او اشاره می‌کنند که با همان لباس‌های همیشگی‌اش می‌رود،‌ و حتی در آن مراسم هم لحن گفتارش تغییر نمی‌کند. رفتارش هم ثابت است. این بی‌ریا بودن و صداقتی که در رفتار پیمان وجود دارد از او یک قهرمان ساخته است نه ضد قهرمان. هرچند عده‌ای هم پای نظر غیر قابل تغییرشان مانده‌اند و معتقدند این شخصیت جذابیتی ندارد و در دنیای واقعی هیچ‌کس شیفته رفتار چنین آدمی نمی‌شود اما واقیعت این است که محبوبیت پیمان در سریال عاشقانه تقریبا از همه شخصیت‌ها بیشتر است.

نکته جالب این اتفاق این است که نشان می‌دهد مردم همه از شخصیت‌های تقلبی و نقاب‌های روی چهره خسته‌اند اما هیچ‌کس حاضر نیست پیش از همه نقاب را بردارد و خودش باشد. حقیقت این است که جامعه پر است از همین شخصیت‌های نقاب‌دار.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 47847 ساعت خبر : 0:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47847
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات