احیای بلوطستان‌ لرستان در شبکه یک

احیای بلوطستان‌ لرستان در شبکه یک

پنج‌شنبه ۵ مردادماه، با توجه به در معرض خطر بودن زیستگاه اصلی بلوط در ایران و اهمیت و نقش این‌گونه در ابعاد مختلف زیست‌محیطی منطقه غرب کشور و نیز اقداماتی که در راستای حفاظت، نگهداری و احیای بلوطستان های منطقه لرستان از جانب انجمن‌های مردم‌نهاد و مدیران دولتی انجام‌گرفته است، به این موضوعات پرداخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی صدوبیست‌وهفتمین برنامه، پنجشنبه با حضور آقای «مظفر افشار» پدر بلوط ایران و آقای «سعید رازانی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

احیای بلوطستان‌ لرستان در شبکه یک

همچنین گزارش‌های گروه «سرزمین ما» در سفر به لرستان و دیدار با مردم خونگرم و مدیران پرتلاش این استان، پخش خواهد شد. جهت پیگیری گزارش‌های مردمی از قطع درختان شهرک انبیاء در اسلامشهر، ضمن نمایش تصاویر ارسالی مردم محل، تماس تلفنی برقرار خواهد شد با آقای «علیرضا ناصری‌پور» شهردار محترم اسلامشهر تا در این زمینه توضیحاتی را بیان کنند.

برنامه سرزمین ما  به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که پنج‌شنبه‌ها صبح ساعت ۸ پخش می‌شود.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است.

پایان یپام

کد خبر : 47980 ساعت خبر : 0:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47980
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات