اعلام جزئیات طرح ترافیک مراسم تحلیف

اعلام جزئیات طرح ترافیک مراسم تحلیف

سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر خودداری از تردد غیرضروری در محدوده طرح ترافیک در روز تحلیف رئیس جمهور، جزئیات طرح ترافیکی این روز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سردار محمدرضا مهماندار گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده از ساعت ۱۴ روز شنبه در محور غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۴ روز شنبه در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود. همچنین از همین ساعت مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد نیز دارای محدودیت تردد خواهد بود و مسیر جایگزین آن خیابان شهید مشکی است.

اعلام جزئیات طرح ترافیک مراسم تحلیف

مهماندار ادامه داد:‌ در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیرکبیر به سمت غرب خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بابیان اینکه تمامی  معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت ۱۴ روز شنبه مسدود خواهد شد، گفت: تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت ۱۴ در مسیر های اعلام شده ممنوع است.

وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده نیز در اطراف محل سالن اجلاس سران در ولنجک گفت:‌ از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود شده و و مسیر جایگزین بزرگراه چمران به سمت غرب و خیابان کچویی خواهد بود. همچنین مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل الله از ابتدای خیابان جدید الاحداث در غرب پارکینگ  طبقاتی نمایشگاه بین‌المللی نیز مسدود شده و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.

مهماندار در پایان از شهروندان خواست که همکاری لازم را با پلیس داشته و از تردد غیر ضروری در معابر مرکزی و شمالی تهران در روز شنبه خودداری کنند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

منبع: ایسنا

 

کد خبر : 49026 ساعت خبر : 7:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49026
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات