برج میلاد و رونق گودال‌خوابی در کشور

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مهم‌ترین خبر امروز خبر احتمال فروریختن و یا کج شدن برج میلاد است. به گفته عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر، گودالی که برای ساخت هتل در کنار برج میلاد کنده شده بود به حال خود رها شده است و کسی نیست که آن را پر کند.

ما در عرصه سیاست کشور گودال‌های زیادی داریم که کنده می‌شوند ولی بعد از مدتی به حال خود رها می‌شوند و پر نمی‌شوند. این گودال هم مثل بسیاری از طرح‌هایی است که کلنگش را می‌زنند و گودالش را تقدیم ملت می‌کنند.

با توجه به تعداد قابل توجه گودال در کشور به نظر می‌رسد که استفاده بهینه از گودال‌ها باید در دستور کار سیاست‌مداران و دولت‌مردان قرار بگیرد. به هر حال زحمتی کشیده شده است و گودالی کنده شده است،‌ حیف است که همین طور به حال خود رها بشود.

مثلا می‌توانیم از مردمی که مسکن ندارند و شب‌ها در بلوار وسط اتوبان‌ها می‌خوابند بخواهیم که در گودال‌ها اقامت کنند. رونق گودال‌خوابی باعث رونق گردشگری هم می‌شود و مردم از سراسر جهان برای تماشای گودال‌‌خواب‌ها به ایران سفر می‌کنند. گودال‌خوابی هر چه باشد تصویر بهتری از گورخوابی در مجامع جهانی ایجاد می‌‌کند.

البته گودالی که کنار برج میلاد قرار دارد باید هر چه زودتر پر شود وگرنه ممکن است برج میلاد ناگهان کج بشود و یا به سمت گودال سقوط کند و باعث آبروریزی شود. حالا با کدام خاک باید پر بشود بحث دیگری است و بالاخره دست‌اندرکاران پروژه یک خاکی بر سر خود می‌کنند.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 49681 ساعت خبر : 5:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49681
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات