بعضی از سیاست‌مداران برای صادر شدن ساخته شده‌اند

بعضی از سیاست‌مداران برای صادر شدن ساخته شده‌اند

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله احمدی: توی تاکسی نشسته بودیم و دور از چشم ترافیک، داشتیم با سرعت شگفت‌انگیز ۵۰ کیلومتر در ساعت در خیابان‌های پایتخت گشت می‌زدیم که یک خودروی باری از سمت راست ما سبقت گرفت. سبقت گرفتن یک خودرو از سمت راست، حتی اگر آن خودرو بزرگ و سنگین باشد، چیز عجیبی نیست که از دیدنش متعجب شویم. چیزی که نظر ما را جلب کرد، نوشته‌ی پشت خودرو بود. پشت این خودروی غول‌پیکر نوشته بود: «حمل و نقل وطن». ظاهرا خودروی یک شرکت حمل و نقل به نام «وطن» بود که البته ما را به فکر فرو برد. شاید آرزوی بعضی‌ها همین باشد که بشود وطن را هم جابجا کرد. اگر این اتفاق می‌افتاد، بعضی‌ها راحت‌تر جمع می‌کردند و می‌رفتند. اما خوش‌بختانه وطن‌مان در هیچ وسیله‌ای جا نمی‌شود که بتوانیم با خودمان ببریم. برای همین رفتن سخت است حتی اگر همراه با موفقیت باشد.

بعضی از سیاست‌مداران برای صادر شدن ساخته شده‌اند

یادتان هست که بعضی از مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی از ایران رفتند تا در شرایط بهتری به اهداف‌شان برسند؟ و بعضی‌هایشان هم رسیدند. فکر می‌کنید این رفتن‌ها سخت نیست؟ نمی‌خواهیم داستان را تلخ کنیم، پس به یاد یک خبر خوشحال کننده بیفتید که مربی ایرانی تیم ملی وزنه‌برداری آمریکا به عنوان برترین مربی این رشته در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

پس ایرانی هر جا که باشد، اگر بخواهد و تلاش کند، می‌تواند موفق شود. اصلا با این روش می‌توانیم کم‌کم دنیا را فتح کنیم. چطوری؟ ایرانی‌ها را صادر کنیم. با فرستادن افراد توانمند، هر موفقیتی را که می‌خواهیم به دست بیاوریم. حتی در آمریکا. هر جا را هم که خواستیم نابود کنیم، می‌توانیم روی بعضی از مسئولان توانمند ایرانی حساب کنیم. اصلا بعضی از سیاست‌مداران برای صادر شدن ساخته شده‌اند. خصوصا اگر الان کار خاصی برای انجام دادن نداشته باشند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49273 ساعت خبر : 11:41 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49273
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات