بیانیه انجمن گربه‌های بدون مرز

بیانیه انجمن گربه‌های بدون مرز

به گزارش پایگاه خبری گلونی، درپی تصمیم شورای سیاست‌‌گذاری، مبنی بر تعیین قیمت هر پرس غذای سالم، موجی از اعتراض در بین گربه‌های کشور به وقوع پیوست. این گربه‌ها که با خود تابلوهایی با شعارهای اعتراضی حمل می‌کردند، خواستار تجدید نظر در این امر شدند.
رئیس انجمن گربه‌های بدون مرز، در پاسخ به سوال خبرنگاران که علت این اعتراض را جویا شدند، گفت: چند سالی است که این انجمن با جدیت تمام طرح غربالگری گربه‌های شهری را آغاز کرده است و خوشبختانه موفق شده است که گربه‌های خیابانی و مریض و بی‌خانمان را سازماندهی کرده  و با رسیدگی به وضعیت عمومی و خصوصی ایشان، کیفیت گوشت‌های تحویلی را تضمین کند.

بیانیه انجمن گربه‌های بدون مرز

متاسفانه چند‌وقتی است که افراد سودجو، اقدام به جمع‌آوری خودسرانه و بدون مجوز گربه‌های خیابانی و تبدیل  آنها به غذا کرده‌اند که نتیجه‌اش را در اخبار و رسانه‌ها شاهد هستیم. گروهی سودجوی دیگر نیز، در کمال وقاحت، حیوانات اهلی و وحشی دیگری را به اسم گربه و با جعل نام و اعتبار این انجمن، طبخ کرده و باعث خدشه به نام و اعتبار ما شده‌اند. این امر باعث شده است، شورای سیاست‌گذاری تصمیم بگیرد که عنوان غذای سالم را پیش بکشد و این امر باعث بی‌اعتباری انجمن گربه‌های بدون مرز است.
وی در پاسخ به خبرنگار اعزامی که پرسید، چه پیامی برای مسئولین دارید افزود: ما از همین تریبون از اعضای محترم شورای سیاست‌گذاری می پرسیم که این تقسیم‌بندی غذای سالم و غیر سالم چه معنی دارد؟ مگر ما تا حالا غذای غیر سالم به شما تحویل داده بودیم؟ به جای این کار بروید و جلوی سودجویان و متقلبان را بگیرید.

وی در پایان در جواب به این سوال که به نظر شما غذای سالم چند است گفت: ای بابا… دل خوش سیری چند؟!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49348 ساعت خبر : 3:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات