تقدیر از محیط‌بانان نمونه لرستانی

تقدیر از محیط‌بانان نمونه لرستانی

رحمان بازگیر و حسین خزایی بعنوان محیط‌بان نمونه استان لرستان انتخاب و در مراسم گرامیداشت مقام محیط‌بان و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشور که با حضور معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان حفاظت محیط زیست در قم برگزار شد، از آنان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم گرامیداشت مقام محیط‌بان و تقدیر از محیط‌بانان بر‌تر کشور عصر روز دوشنبه ۹ مرداد ماه با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، صادقی استاندار قم و جمعی از مسئولان و مدیران ستادی و استانی سازمان محیط‌زیست‌کشور در سالن اجتماعات مجتمع اداری آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان شمه‌ای از فعالیتهای سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر امید بر نقش محیط بانان در انجام این فعالیت‌ها تاکید نمودند.

تقدیر از محیط‌بانان نمونه لرستانی

ابتکار با تقدیر از تلاش برای برگزاری این مراسم گفت: در این مدت کارهای خوبی در خدمت به محیط بانان انجام شده است و در بسیاری از استان‌ها شاهد تحولات خوبی در محیط‌بانی بوده‌ایم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورعنوان کرد: محیط‌بانان با تلاش و ایثار و کسب دانایی و پیشرفت‌های جدی در توان افزایی توانستند از ابزار نوین در ارتباطات و جمع آوری اطلاعات و پایش هوشمند در بسیاری از استان‌ها بهره بگیرند که خود در تحولات اخیر کارساز بوده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره محیط‌بانان شهید بیان کرد: افرادی که تا پای جان از عرصه‌ها و حریم طبیعت که خلقت خداست صیانت می‌کنند شهید هستند این افراد با انجام وظیفه خود کاری خدایی انجام می‌دهند.

در پایان مراسم تجلیل از محیط‌بانان نمونه سراسر کشور، از آقایان رحمان بازگیر و حسین خزایی نیز بعنوان محیط‌بانان نمونه استان لرستان تقدیر به عمل آمد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 48826 ساعت خبر : 6:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات