رفتار ددمنشانه ماموران شهرداری+فیلم

رفتار ددمنشانه ماموران شهرداری+فیلم

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: استخری به نام «خرم شاد» در منطقه ۵ شهرداری تهران وجود دارد. در خیابان کبیری طامه. من برخی روزها از سانس صبحگاهی این استخر استفاده می‌کنم. یعنی از ساعت ۵ تا ۷ صبح به خرم‌ شاد می‌روم.

حدود یک ماه پیش ساعت کمی از پنج صبح گذشته بود که ماشینم را درست روبروی استخر،‌ کنار دکه مطبوعاتی، کنار بانک تجارت، روبروی پارکینگ خاکی پارک کردم. جز من و دکه‌دار و چند نفر افغان که لباس کار پوشیده بودند و در ایستگاه اتوبوس نشسته بودند کسی در خیابان نبود.

جلوی دکه داشتم تیتر روزنامه را می‌خواندم که یک مامور شهرداری با موتور آمد. پیاده شد و محکم کوبید توی صورت یکی از افغان‌ها. جوان افغان فرار کرد. مامور دنباش کرد و در پارکینگ خاکی به او پشت پا زد. افغان محکم زمین خورد. طوری که شلوارش پاره شد. مرد بی‌محابا به سر و سینه افغان لگد می‌زد. تا به مرد رسیدم چند ضربه مهلک به افغان زد.

رفتار ددمنشانه ماموران شهرداری+فیلم

مرد قلچماق را کنار کشیدم و گفتم چرا می‌زنی؟ گفت از کار فرار می‌کند. گفتم غلط می‌کنی می‌زنی. یکی هم زد به تخت سینه من که برو رد کارت. بعد هم با این که فهمید خبرنگارم خیلی آرام سوار موتور شد و رفت.

عجله برای کمک کردن به مرد افغان باعث شد که نتوانم از صحنه فیلم بگیریم و مدرکی علیه آن مامور نداشتم. از مرد افغان خواستم که با من به شهرداری بیاید اما موافقت نکرد و گفت حاجی آقا، شکایت من دردی دوا نمی‌کند.

برخی ماموران شهرداری و یا پیمانکاران شهرداری رفتاری ددمنشانه با کارگران دارند. خدا هیچ بنده‌ای را گیر آنها نیندازد چون اگر گیرشان بیفتند سرنوشتی همچون دست‌فروش قمی پیدا می‌کنند.

 

 

عصر روز گذشته ماموران سد معبر شهرداری قم از یک راننده وانت که مشغول فروش میوه بود، می‌خواهند محل را ترک کند اما این راننده پس از گذشت دو ساعت؛ در بیمارستان فوت می‌کند. مردمِ محل، برخورد ماموران شهرداری را دلیل فوت راننده می‌دانند و در بلوار شاهد قم تجمع می‌کنند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 50236 ساعت خبر : 5:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50236
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات