زوج‌های تهرانی: ما عاشق قسط دادن هستیم

زوج‌های تهرانی: ما عاشق قسط دادن هستیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی در خبرها آمده است که زوج‌های تهرانی برای وام مسکن ۱۷ میلیون تومان اوراق بخرند.

با انتشار این خبر موجی از شادی و نشاط فضای جامعه را در بر‌گرفت و جوانانی که قصد زوج شدن را داشتند، ضمن رعایت تموامی موازین و پاره ای از موضوعات، به شادی پرداخته و تصمیم‌ گرفتند وسایل‌شان را جمع کنند و به خانه‌ی بخت بروند.

یک زوج جوان که از شادی نه تنها در پوست خود که حتی در پوست دیگران هم نمی‌گنجیدند، ضمن تشکر از موارد ذی‌ربطی که با تصمیمات خردمندانه‌ی خود، راه را برای ازدواج آسان و خانه‌دار شدن زوج‌های جوان باز می‌کنند، گفتند: مرسی که هستین!

ایشان در پاسخ به خبرنگاری که دلیل شادی آنها را پرسید، افزودند: چند سالی بود که قصد ازدواج داشتیم. اما شدیدا توی فکر یک سقف بودیم، آن هم یک سقف رویایی. اما با این که می‌دانستیم که ما می‌توانیم، مانده بودیم که چطور می‌توانیم. تا اینکه با انتشار این خبر فهمیدیم که چطور می‌توانیم.

زوج‌های تهرانی: ما عاشق قسط دادن هستیم

ایشان با تعجب از تعجب خبرنگار که پرسید کجای این خبر این‌قدر هیجان‌انگیز است گفتند: ما تصمیم گرفته بودیم که با کارتن یخچال و گاز و… که از جهیزیه‌مان می‌ماند، سقفی برای خودمان بسازیم و برویم زیرش و زندگی مان را با عشق آغاز کنیم. اما می‌دانید که این کارتن‌ها هم بر اثر بارندگی و به مرور زمان از بین می‌رود و سقف عشقمان روی سرمان خراب می‌شود. اما با این اوراق که مورد تایید بانک مرکزی است و حتما ضدّ آب هم هست و آب هم نمی‌رود، می‌توانیم با کمک همان کارتن ها و این اوراق، سقف محکمی از عشق بسازیم و زیرش برویم.

ایشان خاطرنشان کردند، درضمن می‌توانیم با وام صد میلیونی که با کمک این اوراق گرفتیم، یک خانه‌ی بزرگ تهیه کرده و اجاره دهیم. با این کار، هم زوج دیگری زیر سقف می‌روند و هم با کرایه‌اش می‌توانیم اقساط وام مسکن را پرداخت کنیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 49338 ساعت خبر : 2:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49338
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات