سفر باعث خوش‌اندامی می‌شود

سفر باعث خوش‌اندامی می‌شود

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: محققان دریافتند: سفر علاوه بر پایین آوردن سطح استرس باعث تقویت آنتی‌‌بادی در بدن و ایمنی ‌آن و همچنین سلامت مغز، خوش‌اندامی، بالا رفتن سن امید به زندگی و جلوگیری از حملات قلبی و مغزی می‌شود.

اگر محققان هزینه این مسافرت‌ها را از جیب می‌گذاشتند دیگر هیچ‌مشکلی برای رفتن به سفر نداشتیم. چون در وهله اول اگرچه همیشه مرخصی هست ولی کم است، اما هستند دوستانی که در ازای مبلغی از کارانه جورتان را بکشند و روزهای تعطیل هم کارت بزنند و به سر کار بیایند. مشکل همسفر هم به‌لطف داشتن جیب پر پول همیشه حل خواهد شد. جوری که محققان برای این تحقیقات هزینه کردند انگار ما وقت کافی برای سفر نداریم. همین حالا هم داعش با همه قوا نتوانسته جلوی حراج‌های فصلی تورهای لحظه‌ آخری بعضی از کشورهای همسایه را بگیرد. البته باید قبل از مسافرت چند نکته را در نظر داشته باشید.

اول اینکه قلیان دو سیب نعنایتان را همراه نبرید، مطمئن باشید فرهنگ قلیان کشیدن قبل از وجود شما هم به آن کشورها صادر شده‌است.

دوم اینکه پاساژها را قبضه نکنید، وقتی می‌گوییم کجا رفتید، منظورمان دیدن آثار فرهنگی یک منطقه‌است نه پاساژها و مراکز خریدش.

سوم اینکه روی جیب خودتان حساب باز کنید این‌کار باعث تقویت ایمنی بدن می‌شود از کیسه دیگران خرج کردن باعث می‌شود در معرض حملات قلبی و مغزی بعد از سفر قرار بگیرید.

چهارم اینکه سوغاتی خریدن باعث می‌شود میل امید به زندگی در اطرافیانتان هم بالا برود.

پنجم اینکه موقع سوغاتی خریدن حواستان به آن دوستی که قرار است به جای شما کشیک بایستد باشد.

ششم اینکه اگر سوغاتی یادتان رفت و از همین‌جا چیزی خریدید لاقل اتیکت تولیدی براداران احدی به جز کریم را از رویش بکنید بعد آن را به عنوان سوغاتی یکی از کشورهای همسایه به ملت بیاندازید.

هفتم اینکه در سفر رفتن همیشه استوری گرفتن را فراموش نکنید، بالاخره ما هم این طرف منتظریم که ببینیم واقعاً سفر رفتید یا می‌خواستید قرار مهمانی آخر هفته در خانه‌تان را بپچانید.

قبل از همه اینها مطمئن باشید که محققان قرار است هزینه این سفر را پرداخت کنند، یادتان نرفته که با این پیش‌فرض راهی سفر شدید؟!

پایان پیام

کد خبر : 50596 ساعت خبر : 8:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50596
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات