غلامی سوگلی نبود که اخراج شد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: کادرفنی تیم‎ملی والیبال ایران عادل غلامی را به دلیل درگیری و ترک تمرین اخراج کرد.
عادل غلامی و سیدمحمد موسوی در تمرین عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را درآورد و محل تمرین تیم ملی را ترک کرد.
کادر فنی هم امروز این بازیکن را از تیم اخراج کرد و حالا به فکر بازیکن جایگزین برای اوست.
بدون شک نظم و خودداری بازیکنان از ایجاد حاشیه باید در یک تیم، آن هم تیم ملی یک کشور باید رعایت شود ولی در مورد عادل غلامی باید دقیق‌تر به موضوع نگاه کرد.
عادل غلامی یکی از بهترین و البته باشخصیت‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال است و در سال‌هایی که در این رشته مشغول است، کسی مشکل اخلاقی یا بدرفتاری از او به یاد ندارد. اخراج اینچنین بازیکنی که آن هم با یک تخلف که امکان بروز آن در تمرین‌ها زیاد است، عجیب به نظر می‌رسد. ضربان بالای بازیکنان و رقابت برای بهترین بودن همیشه باعث تنش‌هایی در زمان تمرین می‌شود که باید با مدریت مناسب کادر فنی حل و فصل شود.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که دو سال است این دو بازیکن را در تیم خود دارد در مورد اتفاق رخ داده می‌گوید:« اول از همه نباید فراموش کنیم که روی این بازیکنان فشار زیادی بوده است و تمرینات پشت سر هم بالاخره بازیکن را به آستانه تحمل خود می‌رساند. در یک خانواده بسیار اتفاق می افتد که حتی پسر خانواده تو روی پدرش بیاستد، اما باید او را از خانواده اخراج کرد؟
به قول مصطفی کارخانه مدیریت تیم ملی تنبیه را از آخر شروع کرده‌اند. یعنی اخراج آخرین راه حل این موضوع بوده است نه نخستین واکنش. اما سوال دیگری هم در این رابطه مطرح می‌شود که آیا اگر غلامی هم جزو دو – سه بازیکن سوگلی تیم ملی بود، باز هم حکم اخراجش به این سادگی زده می‌شد؟
چند سالی می‌شود که بازیکن‌سالاری در تیم ملی والیبال ایران ریشه دوانده است و تاکنون ریشه دو سرمربی را زده است. و حالا کولاکوویچ آمده که به نظر می‌رسد در رابطه با بازیکنان مطرح و بانفوذ توجیه شده و در جریان مناسبات قرار گرفته است.
او خوب می‌داند اگر نرمش‌هایی نشان ندهد به سرنوشت دیگر مربیان تیم ملی که عمر حضورشان در تیم ملی، به پایان قراردادشان هم نرسید دچار می‌شود. شاید اخراج غلامی هم در راستای همین نرمش‌ها باشد، چون یک طرف ماجرای این درگیری یکی از قدرت‌های فنی و هم‌زمان بانفوذ تیم ملی قرار دارد.
پایان پیام

کد خبر : 48728 ساعت خبر : 0:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48728
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات