فرصت‌سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

فرصت‌سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

شاگردان برانکو بازی برده مقابل سیاه جامگان را با تساوی عوض کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سیاه‌جامگان مشهد در نخستین بازی هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (چهارشنبه) با قضاوت حمید حاج‌ملک در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. شاگردان برانکو در که با تک گل فرشاد احمدزاده به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم یک گل دریافت کرده و از این دیدار خانگی به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

نیمه اول:

در دقیقه ۴، اولین موقعیت جدی بازی توسط تیم سیاه‌جامگان خلق شد و حسین بادامکی در حالی که می‌توانست در میان غفلت مدافعان پرسپولیس، تیمش را به گل برساند، با بی دقتی در ضربه آخر موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

دو دقیقه بعد پرسپولیس توسط فرشاد احمدزاده به گل رسید. او روی سانتر ارسالی وحید امیری و در حالی که طارمی در زدن ضربه سر ناموفق از توپ سردرگم استفاده کرده و دروازه خالی حریف را گشود.

در دقیقه ۱۲، پرسپولیس بازهم به گل رسید اما این بار مهدی طارمی در آفساید قرار داشت و گل او مردود اعلام شد.

فرصت‌سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

در دقیقه ۳۰ بازی، پرسپولیسی‌ها بازهم در تله آفساید گیر کرده و در حالی که علی‌پور توانسته بود گلزنی کند، داور آفساید وحید امیری را گرفت تا تعداد گل‌های مردودی پرسپولیس از گل‌های پذیرفته شده‌اش بیشتر شود!

سرخپوشان در وقت اضافه یک دقیقه نیمه اول، فرصت داشتند گل دوم را به ثمر برسانند اما مهدی طارمی موقعیت تک به تک را از دست داد.

نیمه دوم:

مهدی طارمی در ابتدای نیمه دوم نیز موقعیت گل از دست داد و در حالی که در شرایط مناسب گلزنی در پشت محوطه شش قدم قرار داشت، توپ را با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در میان حمله‌های پی در پی پرسپولیسی‌ها، شوت از راه دور سیف اللهی در دقیقه۵۷ توانست کمی از فشار میزبان بکاهد.

طارمی که یکی از بدترین روزهای خود را سپری می‌کرد، در دقیقه ۶۹ نیز بازهم موقعیت تک به تک از دست داد. او در این صحنه حتی می‌توانست مهاجم کناری خود را هم در مقابل دروازه خالی حریف قرار دهد اما توپ را تقدیم ناصری دروازه بان سیاه‌جامگان کرد.

فرصت‌سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

منشا از اولین موقعیت بدست آمده‌اش در دقیقه ۷۰ نتوانست به خوبی استفاده کند و در محوطه جریمه سایه توپ را زد.

امیرمحمد پناهی بازیکن جوان مشهدی‌ها که در نیمه دوم به میدان آمده بود از غفلت مدافعان پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و در حالی‌که پاس شاکری بعد  از برخورد به ماهینی و سید جلال حسینی مقابل پای او قرار گرفته بود به راحتی قفل دروازه بیروانوند را شکست.

یکی از نکات مهم در این نیمه همچون نیمه نخست، تعداد آفسایدهای زیادی بود که پرسپولیسی در آن گرفتار شدند. هر چند در بعضی مواردی که مشکوک هم به نظر می‌رسید، کادرفنی پرسپولیس اعتقادی به آفساید نداشتند.

پرسپولیس با نتیجه ای که در این بازی کسب کرد ۱۰ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: بیرانوند، حسینی، خلیل‌زاده، انصاری، ماهینی، ربیع‌خواه، احمدزاده، مسلمان، امیری، علیپور و طارمی به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت.

ترکیب سیاه‌جامگان: محمد ناصری، رضا شربتی، محسن آقایی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمد مهدی عسگری، روح الله سیف الهی، غلامحسین بادامکی، پیام ملکیان و وحید عسگری

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 50648 ساعت خبر : 8:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50648
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات