مالک چسب هل واکنش نشان داد

مالک چسب هل واکنش نشان داد

بعد از انتشار فیلم مالک کارخانه چسب هل، دکتر خلیل نظری درباره مواضعش برای انتخاب قوانین و اشاره به وجود نسخه‌های جعلی در بین قوانین، گلونی بنا بر رسالت حرفه‌ای خود موضوعاتی را در این باره به اطلاع خوانندگان خود می‌رساند.

به گزرش پایگاه خبری گلونی، پس از انتشار این تصاویر باید بر خود واجب بدانیم، حق دفاع از مواضع را از طرف مقابل نگیریم. دیدن نیمه پر لیوان را باید در تعاملات اجتماعی و مجازی هم یاد بگیریم. این فایل تصویری کمک کرد که کمی به فضای ذهنی کسی که قوانین را وضع کرده نزدیک شویم و ایجاد شبهه در جعلی بودن برخی متمم‌های قانون کارخانه می‌تواند خیلی از گره‌های ذهنی که درگیرمان می‌کند را باز کند.

باید در انتشار این فایل در فضای مجازی هم مانند بقیه پست‌های حول این محور کوشا باشیم. ایده نماز اجباری برای کم کردن مزاحمت برخی آقایان برای خانوم‌ها و کاهش درگیری در ساعات کار به زور قوانین شاید کمی عجیب باشد اما آنچه به نظر می‌رسد خبر از کج‌سلیقگی در وضع قوانین دارد، یعنی با تعدیل برخی از قوانین هم می‌شد به بازدارندگی آنها اطمینان داشت و هم جلوی برخی از قضاوت‌ها گرفته می‌شد.

در هر حال کارآفرینی را باید پاس داشت در کنار متمم‌های قانونی انسان‌دوستانه می‌توان از آن را یک قدم بزرگ رو به جلو برای پیشرفت جوامع دانست. امیدواریم خرده قانون‌ها شبهه برانگیز از این راهنمای عمومی اخلاق برداشته شود و سنت کمک به کارگران در قالب وام و قرض‌الحسنه بنا به اظهارات مالک کارخانه یک فرآیند دائمی باشد. از اهمیت اختراع چسب گیاهی برای کاهش آلودگی هوا، تثبیت شن‌های روان و اختاع چسب‌های فولاد هم نباید بگذریم اما همه اینها در کنار هم با چینش نا صحیح کلمات و تم تهدید در لابلای قوانین ممکن است نادیده گرفته شود. برای برگرداندن چسب هل به روزهای اوج باید کمی روی قوانینی دقت نظر بیشتری اعمال شود نیاز به توضیح بیشتر نیست به لطف انتشار نسخه پی‌دی‌اف واقعی قوانین در فضای مجازی می‌دانیم مردم از کدام بندهای قانون کارخانه حسابی دلخورند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 51540 ساعت خبر : 3:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51540
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات