مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان لرستان افتتاح شد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان لرستان را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی صبح روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه و همزمان با دهه کرامت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان در خرم‌آباد را که با زیربنای ۱۴ هزار و ۷۷۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال ساخته شده است را افتتاح کرد.

معاون رییس جمهور هنگام افتتاح این مجتمع با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی این مجتمع تصریح کرد: این مرکز به ایثارگران و مردم استان لرستان تقدیم می‌شود و امیدواریم ایثارگران و مردم استان لرستان از خدمات این مرکز به خوبی بهره‌مند شوند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از افتتاح این مجتمع نیز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت گفت: همه مردم مدیون ایثارگران هستند و امنیت، آرامش و آسایش امروز رهین زحمات این عزیزان است و باید در خدمت این عزیزان باشیم و بنیاد در سال ۱۳۸۶ تصمیم گرفت با ساخت این مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در مراکز استان‌ها خدمات مختلفی به خانواده معظم شهدا و جانبازان ارائه نماید و برخی فازهای مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در ۲۳ استان تاکنون افتتاح شده است.

گفتنی است، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان لرستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۴ هزار و ۷۷۴ مترمربع در کیلومتر ۵ جاده خرم‌آباد-الشتر احداث شده و دارای ۳ فاز در بخش‌های درمانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی، آموزشی، اقامتی و هتلینگ برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم به بهره برداری رسید.

بخش درمانی این مجتمع شامل رادیوتراپی، آزمایشگاه، دندان پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آب درمانی، فیزوتراپی، حرکت درمانی، ارتوپدی و درمانگاه است و بخش ورزشی نیز شامل سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن بدنسازی و بخش فرهنگی شامل کتابخانه، گالری و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۶۰ نفر است.

بخش رفاهی نیز شامل مهدکودک، نمازخانه، رستوران سلف سرویس، کافی شاپ، پارکینگ مسقف و روباز و فضای سبز و بخش آموزشی شامل کلاس‌های آموزشی، مشاوره گروهی و فردی، کارگاه‌های تخصصی سبک و سنگین کفش و چوب است.

پایان پیام

کد خبر : 48141 ساعت خبر : 8:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48141
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات