مشکل اینترنت وزیر ارتباطات

مشکل اینترنت وزیر ارتباطات

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:  آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات، تو اولین مصاحبه پس از کسب رای اعتمادش گفته: «اولویت من اصلاح تعرفه سرویس‌های اینترنتی است»

مشکل اینترنت وزیر ارتباطات

خدا خیرت بده جوون. قشنگ معلومه سینه سوخته است بنده خدا. احتمالاً آقای وزیر هم می‌خواسته قسمت ۸ شهرزاد رو دانلود کنه دیده نت ضعیفه، زنگ زده به ارائه دهنده‌ی اینترنتش گفته داداش نت من ضعیفه. اپراتور هم گفته مشکل از مخابرات محل‌تونه. خلاصه با هزار مشکل شهرزاد رو دانلود کرده و درصد دانلود که به ۹۹ رسیده، بسته‌ی اینترنتش تموم شده. باز زنگ زده ارائه دهنده‌ی اینترنتش گفته داداش من ۳ گیگ اینترنت داشتم، شهرزاد فول‌اچ‌دی فوقش یک و نیم گیگه. چطور تموم شد؟ اپراتور هم گفته مشکل از مخابرات محل‌تونه. این بنده خدا هم یه بسته‌ی جدید خریده و خواسته بره بقیه‌ی شهرزاد رو دانلود کنه، دیده بسته‌ای که خریده اعمال نشده. یعنی پول کم شده، اینترنت فعال نشده. باز زنگ زده ارائه دهنده‌ی اینترنتش گفته داداش این بسته‌ی ما فعال نشد. اپراتور هم گفته مشکل از مخابرات محل‌تونه.

قشنگ معلومه دردش با درد مردم یکیه.

اینترنت

(به انگلیسی: Internet) (مخفف interconnected network شبکه‌ به هم پیوسته) را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده‌است. ریشهٔ این شبکهٔ عظیم جهانی به دههٔ ۱۹۶۰ بازمی‌گردد که سازمان‌های نظامی ایالات متحدهٔ آمریکا برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی برای ساخت شبکه‌ای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایه‌گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره‌ای از سرمایه‌گذاری شخصی بنیاد ملی علوم آمریکا برای ایجاد یک ستون فقرات اینترنت جدید، سبب شد تا مشارکت‌های جهانی آغاز گردد و از اواسط دههٔ ۱۹۹۰، اینترنت به صورت یک شبکهٔ همگانی و جهان‌شمول در بیاید. وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فناوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد. شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و خواهد کرد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت درآمده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 51588 ساعت خبر : 7:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51588
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات