ناصرخسروی مجازی هم آمد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بازار قاچاق دارو از «ناصرخسرو» به «سایت‌های اینترنتی دارویاب» تغییر کرده است.

می‌گویند یک ایرانی، یک ایرانی یک بار از چیزی ایراد نگرفت و مسخره‌اش نکرد، به شدت مصدوم شد. به قول آن خدابیامرز، حالا حکایت ماست. یک بار هم یکی آمد یک کار درست انجام دهد، ایراد می‌گیریم. حالا آمدند یک سایت اینترنتی درست کردند که ما مجبور نباشیم از اینجا تا ناصرخسرو برویم، شدند آدم بد؟ اصلا انگار خوبی به ما نیامده. اصلا می‌دانید یکی از عوامل بیماری و تشدید بیماری، همین رفتن به ناصر خسرو و حوالی آن است. فکرش را بکنید، باید از کار و زندگی تان بزنید، بروید توی این آلودگی هوا، با این همه آلودگی صوتی که اعصاب آدم را می جود. آن همه آلودگی تصویری که بعضی مواقع حالتی دارند که محراب هم به فریاد در می‌آید. اصلا همین آلودگی‌هاست که باعث بیماری‌های جورواجور می شوند.

حالا بیایید، سوار مترو بشوید، با آن فشارهایی که آدم را یاد اول قبر می‌اندازد، بروید تا ناصرخسرو و اگر شانس بیاورید که یک موتورسواری، چیزی جیب شما را نزند تا خودتان دارو لازم شوید. آخر چه کاری است. نشسته‌اید توی خانه، دوغتان را می‌نوشید و با چند کلیک، داروی مورد نیازتان را در منزل تحویل می‌گیرید. آنقدر هم وقت اضافه می‌آورید که می توانید کلی کانال تلگرام دیگر را سرک بکشید و اجناس دیگر مورد نیازتان را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

همین خرید اینترنتی به مرور زمان باعث کم شدن انواع آلودگی‌ها و درنتیجه ریشه‌کن شدن بیماری‌ها می‌شود. همین امر باعث برچیده شدن بساط ناصرخسرو داروهای قاچاق می‌شود. البته ممکن است بر اثر نشستن زیاد و سرک کشیدن در اینترنت و سفارش کالاهای اینترنتی، دچار بیماری زخم بستر شویم که خوشبختانه می‌توانیم به سرعت از سایت مربوطه، داروی مورد نظر را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیریم.

پایان پیام

 

کد خبر : 50002 ساعت خبر : 9:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50002
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات