نشست باغی از گل ابریشم برگزار می‌شود

نشست باغی از گل ابریشم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نشست «باغی از گل ابریشم؛  شناختی از شعر صفورا نیری» از سلسله نشست های  ادبیات و نقد ادبی دوشنبه (۹ مردادماه) با حضور زهره حیدری، اسدالله شعبانی، کامیار عابدی، ثریا قزل ایاغ و ناهید معتمدی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

لازم  به ذکر است که این نشست به صورت زنده از رادیو  اینترنتی رویداد فرهنگی به نشانی radiofarhangi.ir پخش می شود.

صفورا نیری متولد سال ۱۳۲۳ علاوه بر شعر بزرگسال در حوزه شعر و ادبیات کودک و نوجوان هم فعالیت دارد و تاکنون دو کتاب او (سرخ و صورتی، من آبی من سبز) برای این گروه به ترتیب در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۹۴ برنده دیپلم افتخار دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY و سومین دوره جایزه عباس یمینی شریف شده است. از نیری شش دفتر در زمینه شعر بزرگسال و ۹ کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست باغی از گل ابریشم؛  شناختی از شعر صفورا نیری» می توانند دوشنبه (۹ مردادماه) ساعت ۱۷ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه‌ی خواجه نصیر، پلاک ۲، طبقه همکف مراجعه کنند.

نشست باغی از گل ابریشم برگزار می‌شود

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

 

پایان پیام

کد خبر : 48524 ساعت خبر : 4:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48524
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات