پدر بنیتا: مردم نگاه می‌کردند اما کمک نکردند

پدر بنیتا: مردم نگاه می‌کردند اما کمک نکردند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یعقوب‌علی جعفری در ۶ آبان ۱۳۸۹ در میدان کاج سعادت‌آباد جوانی به نام محمدرضا را به قتل رساند. این جنایت به خاطر مسائل عشقی دربارهٔ زنی معروف به کیمیا بود و در آن قاتل با ضربات چاقو در برابر دیدگان مردم، مقتول را به شدت زخمی کرد و چند دقیقه بعد دو مأمور پلیس نیز از راه رسیدند. اما نه مأموران و نه مردم به کمک جوان زخمی نیامدند و او پس از ۴۵ دقیقه به بیمارستانی در چند متری محل وقوع حادثه برده شد اما جان باخت.

در ساعت ۵/۲ بعدازظهر چهارشنبه، ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۰ روی پل عابر پیاده پل مدیریت تهران جنایتی رخ داد و در آن پسر دانشجویی به نام کوشا پارسا (۲۲ ساله) همکلاسی خود به نام مهسا امین‌فروغی (۲۲ ساله) را با ۲۶ ضربه چاقو به قتل رساند. در این حادثه دوست مهسا هم زخمی شد.

البته مردم کوشا پارسا را بعد از جنایت به دام انداختند اما مهسا در گفت‌وگویی اذعان کرد که اگر مردم به جای فیلم‌برداری موبایل‌هایشان را به سمت قاتل پرت می‌کردند این حادثه رخ نمی‌داد. در حادثه میدان کاج مقتول ۴۵ دقیقه جلوی چشم مردم جان کند اما کسی به یاری او نیامد.

پدر بنیتا: مردم نگاه می‌کردند اما کمک نکردند

حالا گفته‌های پدر بنیتا دختر مقتول هشت ماهه را بخوانید:
«مردی یک‌دفعه وارد خودرویم شد و قفل درهای آن را زد. هر چه به شیشه می‌کوبیدم، در را باز نمی‌کرد. صدای گریه‌ی بچه‌ام را شنیدم. همسرم سراسیمه به خیابان آمد. روی کاپوت افتادم تا سارق نتواند حرکت کند که نشد. سارق دنده عقب گرفت که من آینه‌ی بغل را گرفتم که کنده شد، بعد برف پاک‌کن را گرفتم که کنده شد و کناری افتادم. افرادی که در بلوار ما را دیده بودند، به کمکم نیامدند. به شیشه‌ی خودروهای عبوری می‌زدم تا توقف کنند و همراه‌شان سارق را تعقیب کنیم اما هیچ‌کس کمک نمی‌کرد…»

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 48150 ساعت خبر : 8:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48150
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات