گلونی

آزاده نامداری از نسرین مقانلو یاد بگیرد

آزاده نامداری از نسرین مقانلو یاد بگیرد

آزاده نامداری از نسرین مقانلو یاد بگیرد

یک ضرب‌المثل قدیمی هست که می­‌گوید: آبرو شبدر نیست که دوباره سبز بشود و این قصه زندگی بعضی از آدم‌­هاست. حالا حکایت این نوشته جدید آزاده نامداری است.

به گزارش پایگاه خبری، هر کسی در زندگی‌­اش صاحب اختیار و عمل خودش است و در هر کجای دنیا در هر شرایط آب و هوایی مختار اعمال خودش است، چه در آب و هوای بارانی چه آفتابی و چه در شرایط طوفانی.

مناطق بادخیز که دیگر جای خود دارد. همچنین خورد و خوراک در سفرهای بادخیز یا سفرهای آفتابی کاملا شخصی است در یک سری مکان‌ها که حکمش با حکم مسواک برابری می­‌کند.

ولی آدم­‌هایی هستند که برای به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی‌شان سرشان درد می­‌کند اینجاست که باید برای پدر ابداع کننده اینستاگرام فاتحه و صلواتی خواند، خدایش بیامرزد.

بگذریم، حالا از بقیه انکار که خواهر من زندگی خودت است به خودت مربوط است ولی انگار نه انگار که با آن عزیز دل هستی.

آزاده نامداری از نسرین مقانلو یاد بگیرد

روانپزشکان دو حالت را برای این عزیز دل تشخیص داده­‌اند: اول اینکه یا خیلی مردمی است و می­‌خواهد ملت را شیر فهم کند که به قول مهران مدیری او اشتباهی بوده و شماره تلفن گویا سازمان هواشناسی خارج را بلد نبوده و دوم اینکه از کودکی عقده محبوبیت، توجه و شهرت داشته است که این قضیه هم به دوران مدرسه او بازمی­‌گردد.

ملت فهیم که بعد از دیدن تصاویر سفرهای بادخیز و با گفتن دختره حیا را خورده و آبرو را قی کرده، دفتر ماجرا را بستند و سی زندگی و دغدغه­‌های خودشان رفتند حتی فراموش کردند که دختر چادری و شاکر خدای تلویزیون در کدام کشور با محارمش گرفتار طوفان شده بود.

در نتیجه خود به خود حالت دوم پررنگ می­‌شود. اینجاست که جامعه پزشکی دست به دامن جناب فروید می­‌شوند و عامل این مشکل را در کودکی و ضمیر ناخودآگاه آزاده طوفان زده جویا می­‌شوند.

ضمیرناخودآگاه چه کارها که نمی‌کند آزاده‌ی فروتن را به دختری مغرور تبدیل می­‌کند و خودش را به رخ می­‌کشد که اهای اهالی حسود سرزمینم من پوششی دارم که شما ندارین از من یاد بگیرید.

دختران چشم و گوش باز کردند که یاد بگیرند یک شبه فالورهای نامداری میلیونی شد و چیزی به اسم نامداریتی باب شد.

گذشت و گذشت که طوفان­‌های سوئیس بی خبر از راه رسیدند.

بازهم ملت فراموشکار خیلی سریع از یاد بردند ولی انگار آزاده باد برده کبریتی بدست گرفته و آتش خاموش شده ماجرا را دوباره روشن می‌کند شاید در این زمانه بی‌هیجانی و بی‌تفریحی، سرگرمی خوبی باشد و حتی می‌تواند به چالشی به نام چالش حاشیه‌سازی تبدیل شود.

حتی می‌­توان در جشنواره فجر برای بهترین حاشیه‌ساز سیمرغی در نظر گرفت. بی­تردید آزاده نامداری یکی از کاندیدهای این بخش می­‌شود و یا شاید هم بخت با او یار باشد و برنده سیمرغ بهترین حاشیه‌ساز شود.

آزاده نامداری از نسرین مقانلو یاد بگیرد

آبرودار از آبرویش می‌ترسد و بی­‌آبرو فکر می‌­کند که از آن می‌­ترسد، از قدیم هم گفتند که سکوت و زمان همه چیز را حل می‌کند و اگر زمانی سکوت کردن سخت بود بهتر است از بزرگترهایی همچون مقانلوهای سینمای ایران سکوت کردن را بیاموزند که شاید درسی باشد برای دلواپسان ظاهری آبرو.

مقانلو که در برنامه خندوانه به هر دلیل خودش را برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد بعد از اعتراضات حقیقی و مجازی سکوت اختیار کرد و با سکوت خودش آن حرف نادرست را که در خندوانه زد به فراموشی سپرد.

مقانلو فهمید که اشتباه کرده است و با سکوت اشتباهی روی اشتباهش انجام داد و قضیه را هم نزد. شاید نامداری باید از مقانلو یاد بگیرد.

در همه حال خداوند شنوا و عالم است.‌‌

پایان پیام

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

گزارش‌گر: نسیم نوحه‌خوان

خروج از نسخه موبایل