گلونی

ملت دست از سر ژن خوب برنمی‌دارد

ملت دست از سر ژن خوب برنمی‌دارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مرور خبرهای روز را با خبری درباره ژن خوب آغاز می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید ملت دست از سر ژن خوب برمی‌دارد سخت در اشتباهید. تا مسئول هست و آقازاده در مملکت هست یعنی تا وقتی ژن خوب در استخدام و بهبود زندگی آقازاده‌ها تاثیر دارد ملت هم به همین ژن خوب می‌چسبد و هر چه دق دلی دارد سر همین ژن خوب خالی می‌کند. اصلا ژن خوب مردمی‌ترین هشتگ تاریخ است. هشتگی که خود آقازاده‌ها درست و آن را به ملت تقدیم کردند. ملت هم به امید خدا از این فرصت پیش آمده استفاده می‌کند و ژن‌های خوب را که کم هم نیستند رسوا می‌کنند. راستی شما ژن‌تان خوب است یا مثل ما ژن معمولی است؟

خبر دوم را از حرف‌های کیروش انتخاب کرده‌ایم. کیروش مثل ماهی از جواب دادن به پرسش‌هایی درباره شجاعی در می‌رود. یعنی طوری سر می‌خورد که اختلاس‌گران از دست قانون لیز نمی‌خورند. کیروش است دیگر آنقدر ایرانی شده که بداند ماهی بودن چه قدر مهم است.

ملت دست از سر ژن خوب برنمی‌دارد

خبر سوم درباره موجی از شادی است که میان برخی رانندگان اتوبوس ایجاد شده است. آنها پس از این که جواب آزمایش اعتیاد راننده دختران هرمزگانی تایید نشد به تکاپو افتاده‌اند تا وجود هر گونه معتاد و اعتیاد را در صنف خود را تکذیب کنند. یعنی شما باور می‌کنید میان رانندگان ماشین‌های سنگین حتا یک معتاد هم نباشد؟

خبر آخر درباره تولید آخرین پراید ۱۱۱ است. یعنی سایپا طوری برای این ماشین خداحافظی گرفت که شرکت پورشه دربه‌در به دنبال یک دستگاه ۱۱۱ می‌گردد تا ببیند این اختراع بزرگ بشری چه بوده است. امیدوارم پورشه‌ای‌ها فقط سکته نکنند.

پایان پیام

 

خروج از نسخه موبایل