مناسبت‌های عجیب در تقویم جهانی

مناسبت‌های عجیب در تقویم جهانی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز جهانی مارمولک، روز جهانی گربه، روز جهانی توالت، روز جهانی چپ‌دست‌ها، روز جهانی گل از مناسبت‌های عجیب تقویم جهانی هستند؛ اما هر کدام از این روزها برای آگاه کردن دنیا در تقویم آمده‌اند.

مناسبت‌های عجیب در تقویم جهانی

روز جهانی مارمولک شما را مجبور می‌کند که برای بقای گونه‌های در حال انقراض موجودات تلاش کنید. ما هم دوست داریم یک روز ملی یوزپلنگ و سمندرلرستانی و خوتکای شمال در تقویم داشته باشیم اما می‌ترسیم این روزها بیشتر از قبل توجه شکارچی‌ها رابه خود جلب کند و همان سه چهار نوع باقی‌مانده از هر کدام را شکار کنند و در سایت‌ها بفروشند. در این روز عاجزانه از شما می‌خواهیم الگوبرداری از مارمولک را در رفتارهای اجتماعی کنار بگذارید، به‌جای برداشت منفی از مارمولک‌ها وجه سریع بودن آنها را الگو کنید و به همه رفتارهای عذاب‌آور اسلوموشن درونتان پایان دهید. یا اینکه در روز جهانی توالت دوست داشتیم که توجهتان را به توالت‌های بین راهی کشور جلب کنیم، این توالت‌ها در نوع خود دو ورژن از زندان گوانتانامو و ابوغریب ترسناک‌ترند و نکته مهم دیگر این است که فحش نوشتن روی در و دیوار این توالت‌ها را تمام کنید، قرار بود فحش‌هایتان را در صفحات مجازی بنویسید و به خشونت علیه توالت‌های بین راهی پایان دهید.

در روز گل هم دوست داریم این پیغام را بدهیم که خریدن گل از گلفروشی باعث نمی‌شود که زن‌ذلیل باشید اما نخریدنش در طول سالها زندگی مشترک باعث می‌شود که برای جبرانش به هدایای گرانتری متوسل شوید و همچنین در این روز برای صدهزارمین بار گل خداداد عزیزی به استرالیا را تماشا می‌کنیم. در روز گربه هم دلمان را با گربه‌های بی‌خانمان صاف کنیم برای بچه‌هایمان هم تفریح دیگری به‌جز آب پاشیدن روی این گربه‌های بیچاره جور کنیم. در روز چپ‌دست‌ها هم توقع داریم قیچی و پوست‌کن خودمان را داشته‌باشیم و اجازه بدهید صندلی مخصوص خودمان را در روز کنکور داشته باشیم، سر امتحانات به ما انگ تقلب کردن نزنیم، ما فقط جهت خیمه‌زدنمان روی برگه‌ها با شما فرق دارد. دلتان را با ما چپ دست‌ها صاف کنید مخصوصاً در زمان کنکور.‌

پایان پیام

کد خبر : 51816 ساعت خبر : 1:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51816
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات