بدترین نسخه‌ای که برای زنان کشور پیچیدند

بدترین نسخه‌ای که برای زنان کشور پیچیدند

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: برای جشن پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پایم به ورزشگاه باز شد. جنس آن هیجان هنوز حالم را خوب می‌کند. آدرنالین بود و قسمت عمده‌ آن حس خوب از حضور در حاشیه امن یک شادی مشترک سرچشمه می‌گرفت. باورم شده‌بود که این روزها را دوباره می‌بینیم. همه ۴ ساعتی که آنجا بودیم امنیت را تمام قد حس می‌کردیم، کسی مزاحم‌مان نشد و انگار از گوشه آزاردهنده آمار به متن آمار آمده‌بودیم. کمتر از ۳ ماه از آن روزها می‌گذرد. بانوان کشورم دوباره پشت دیوارهای بلند آزادی رها شده‌اند.

بدترین نسخه‌ای که برای زنان کشور پیچیدند

نکته تراژدی ماجرا اینجاست که تماشاگران زن سوری را به ورزشگاه راه‌ داده‌اند. بلیت‌فروشی به بانوان ایرانی را به یک اختلال شبکه‌ای نسبت داده‌اند و بعد هم همه بلیت‌ها را باطل کردند و عذرخواهی کردند. اولین عذرخواهی رسمی از زنان به‌خاطر یک اشتباه شیرین. در ورودی ورزشگاه هم با تغییر هویت ایرانی‌ات انگار می‌توانستی وارد شوی، این راه‌حلی بود که ظاهراً به ذهن خلاق نیروهای انتظامی ورزشگاه رسیده بود. اینکه هویتت را تغییر دهی و به اسم یک زن سوری وارد ورزشگاه شوی دردآور است. غیرت مردانه و زنانه ندارد، وقتی پای وطن در میان باشد هم غیرت شیر زنان خرمشهر هنوز در گوش تاریخ زنگ می‌زند. رفتن زیر پرچم یک کشور دیگر برای ورود به ورزشگاه بدترین نسخه ای بود که برای زنان کشور پیچیدند. کاش دهان به دهان نشود به گوش کسی نرسد که هویت ایرانی‌ات را چقدر ساده می‌توانی از دست بدهی برای رفتن به ورزشگاهی که یک گره کور است.

ظاهرا پاسپورت‌های سوری و کره‌ای و چینی و قطری تنها نسخه ورود زنان به ورزشگاه‌هاست. برای ورود به ورزشگاه کافی است یا ژنتیکتان را عوض کنید یا پاسپورتتان را. البته ژن‌های خوب وطنی هم شانس حضور در ورزشگاه را دارند، همان‌هایی که در جایگاه وی‌آی‌پی، تحت عنوان نماینده ما زنان در مجلس یا شورای شهر حضور داشتند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53296 ساعت خبر : 9:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53296
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات